TBWAEurope lanseaza un program de strategie pentru momentele de criza

Pentru a ajuta companiile sa profite la maxim de oportunitatile de schimbare aduse de criza economica, TBWAEurope lanseaza TBWADISRUPT CRISIS!. Un program de strategie si re-organizare pentru actorii si stakeholderii de pe diferite piete, bazat pe una dintre cele mai celebre metodologii de generare a ideilor inovatoare: Disruption.

O oferta ce garanteaza ca schimbarea poate insemna crestere
Companiile ar trebui sa vada actuala criza ca o oportunitate de initiere sau accelerare a acelor schimbari care sa le permita nu doar sa se dezvolte in continuare, ci sa fie mai puternice ca niciodata si sa profite la maximum de rasturnarile de situatie si echilibru pe pietele unde activeaza.
Acest proces incepe cu scanarea schimbarilor la nivel de stakeholderi: clienti, furnizori, angajati, candidati, actionari, asociatii ale consumatorilor, oficialitati, media, ONG-uri, etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related