7 solicitari de Disruption Diagnosys in urma seminarului organizat de TBWA/MERLIN, "Disruption - The Unfair Advantage"

Timp de 3 ore, oameni de strategie, marketing si comunicare au participat la prezentari si discutii despre ce este si cum poate fi aplicat Disruption - conceptul strategic TBWA ce sta la baza unora dintre cele mai inovative strategii internationale, in cadrul seminarului "Disruption - The Unfair Advantage".

Ce este Disruption, cum arata, la ce duce si cine il poate aplica sunt doar cateva dintre intrebarile la care au raspuns cei doi experti invitati ai seminarului - Dr. Sven H. Becker, directorul companiei The Disruption Consultancy din cadrul TBWA si Nick Baum, Vice-Presedinte TBWAEurope. Acestia au prezentat atat conceptul in sine, cat si studii de caz despre companii care au ales sa foloseasca Disruption ca metodologie de dezvoltare de business, de la adidas si Apple, pana la branduri locale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related