Ti-am spus eu ca e o reclama la Teletech

Ultimul lucru care ma intereseaza in cazul spotului pe care intentionez sa-l analizez in acest articol este daca el va fi sau nu difuzat sau daca e o varianta beta trimisa prin mail spre "testare".
Spun asta pentru ca spotul este un sequel la celebrul deja clip cu cei doi vinzatori de peste. Are astfel o stacheta ridicata foarte sus, macar prin succesul primului.

Despre Star Wars
Am fost unul dintre putinii care au criticat primul spot pentru Teletech inca din primul moment. Si faceam asta din doua motive. In nici o privinta nu m-am razgindit si premiile luate de acest spot, chiar si Effie, nu cred ca acopera erorile de strategie pe care le gasesc in el.
a) Alegerea filmului parodiat mi-a parut gresita din cel putin un motiv, la fel de strategic. Star Wars nu a fost in Romania un fenomen de masa asa cum a fost in Statele Unite. Fanii Star Wars in Romania si-au asumat un "coolness" cit se poate de fals. Dar asta e deja alta idee, important este ca amatorii de Star Wars nu cred ca sint aceiasi cu amatorii de cel mai ieftin televizor de pe piata. Prin urmare adresarea catre targetul televizorului mi se pare mai degraba prin ricoseu, decit directa si pe limba lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related