SQUAD.influencers si Shake Advertising au pus în mișcare noul lineup de influenceri urbani Tommy Hilfiger

SQUAD.influencers si Shake Advertising au pus în mișcare noul lineup de influenceri urbani Tommy Hilfiger

Ce te conduce să fii mai bun în fiecare zi?
Cum te pui în mișcare spre noi obiective?
Cum lansezi noua colecție Tommy Jeans în România?

Le SQUAD a răspuns brief-ului transmis de Shake Advertising, propunând o manieră digital urbană și folosind Instagram-ul ca platformă principală.

"A fost o bucurie să dăm viață, alături de Le Squad, unui proiect creat exclusiv pentru Instagram, cu micro-influencers care să promoveze noua colecție Tommy Jeans. Urmăm guideline-urile revoluționare ale brand-ului Tommy Hilfiger, pionier de multe ori – de-a lungul timpului - în marketing-ul de fashion și ne aliniem tendințelor globale. Ne apropiem de Gen Z și Millenials împreună cu influenceri din aceste generații, care desi nu au cifre colosale, au o relație super vie cu follwers-ii lor, sunt autentici și very Tommy Jeans. We all love Instagram and we trust micro-influncers, așa s-ar putea contrage Instawalk-ul nostru din această primăvară. Stay tunned, vom avea o toamnă la fel de interesantă.", a declarat Roxana Crișan (PR Director, SHAKE Advertising).

 

Conceptul câștigător propus de Le SQUAD și aprobat internațional de client pe rețea a fost un instawalk, în care urbanul se mixează cu personalitățile puternice a 11 instagrammeri: 3 trasee urbane din București, în ton cu culorile brandului și o zi întreagă de explorare urbană, de stories, de live.

"Este minunat că brand-urile și agențiile au înțeles puterea Instagram-ului ca mediu creativ, dar și ca platformă principală de interacțiune cu consumatorii. Și este de-a dreptul rewarding când aceștia înțeleg că ceea ce Le SQUAD este depășește sfera impresariatului artistic, capabilitățile agenției fiind de a gândi un mecanism de activare în social media și un perfect matching între specificul brand-ului și personalitatea și fanbase-ul influencer-ului.", a declarat Mih Lovin (Partner, Le Squad).

 

Au activat în campania Tommy Hilghfiger următorii instagrammeri:

  • Cristian Balasz și Renata Boda: cuplu eye candy pe Insta, mereu prinși între un eveniment monden și un proiect de PR. @christianbalasz și @renataboda



  • Lavinia Ioana: vice campioană mondială la gimnastică aerobică, world traveller și coffee lover. @laviniaaioana
  • Marilu Dobrescu: vlogger, fashion blogger, pink icon. @mariludobrescu
  • Sabina Trandafir: perspectiva de Director de Marketing World Class România mixata cu un stil de viață monden bucureștean. @sabinatrandafir
  • Andreea Gabriela: digital adviser, life lover, story booster, traveller. @andreeaxgabriela



  • Luca Cruceanu: model international și personaj urban. @lucacruceanu
  • Ștefana Suciu: cu reședința în Munchen dar Instastories mereu din alt continent, Ștefana este un adevărat digital nomad, prin perspectiva stilului de viață conferit de job. @stefanasuciu
  • Oliviu Popa: student la UNARTE și model. @2plr
  • Tammy Joanna: designer, artist vizual, owner al brandului @Lelograms, implicată în proiecte de design cu Karim Rashid New York. @tammyjoanna



  • Alex Vang: antreprenor, fondator Le SQUAD, vlogger, instagrammer, urban socialite și event host. @alxvang

Din partea Le SQUAD s-au ocupat de proiect: @BrindusaBirsan-project manager, @KevinxBogdan-assistent project manager, @MihLovin-creative, @Ciulei-foto, @AlexandraLungeanu-Paun - partner. 

Le SQUAD este o agenție de influential marketing, ce folosește ca platformă principală de referință Instagram, având în portofoliu creatori de conținut din cele mai diverse nișe.

Agenția colaborează cu brand-urile care vor să se activeze în social media prin intemediul microinfluencer-ilor și in special cu agențiile care vor să își fluidizeze flow-ul operațional, să își actualizeze poll-ul de influenceri integrați în tacticile de PR și digital, sau să își up-dateze guestlist-urile de eveniment.

Le SQUAD face parte dintr-o structură de business și shared knowledge ce cuprinde: 

  • L2, digital agency cu accent pe content creation, visual art și design de eveniment. Printre clienți se numără Samsung, Cramele Halewood, Whitley Neil, American Experience, Lelograms, E-twow, Crabbies Ginger Beer etc. 
  • PGM, agenția de event planning cu peste 10 ani de implementări a unor proiecte de anvergură din România. PGM are are în portofoliu clienți precum ING Bank, Orange, Mercedes-Benz, Johnson & Johnson, Mercedes-Benz Financial Services și o serie de recorduri BTL-istice din piață.
  • Creative VR este studioul de tehnologie și marketing experiențial, axat pe VR, Augmented Reality și tehnologii emergente în events și retail. Proiectele activate de CVR sunt direct cu brandurile: Orange, Mercedes-Benz, ING, Janssen, BCR, Pfizer, Nestle, Coca Cola cât și/sau cu agențiile de BTL, PR, media, digital.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related