RATB comunica neconventional pentru studentii bucuresteni

Regia Autonoma de Transport Bucuresti (www.ratb.ro) a demarat recent, cu ajutorul Motion Vision Communication (www.mvcom.ro), o campanie neconventionala adresata tinerilor studenti bucuresteni. Campania vizeaza sustinerea utilizarii cardului de calatorie "ACTIV" printr-o metoda absolut neconventionala.

Din mai multe puncte de pe harta transportului bucurestean, puncte situate in apropierea catorva importante unitati de invatamant universitar , vor fi transmise, prin optiunea BLUETOOTH, tuturor celor ce accepta si se afla pe o raza de cca 100m, un mesaj animat prin care se promoveaza utilizarea abonamentului RATB pentru studenti. Preavertizarea celor interesati legat de transmisia BLUETOOTH din zona, este facuta cu ajutorul unor vizualuri amplasate pe centrele de vanzare RATB.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Related