CINE STIE - CONOÇAO…

Aproape ca incepusem sa ma intreb ce se intimpla cu Bergenbier.

Spotul cu partida de biliard n-a fost chiar o dezamagire, insa din punctul meu de vedere a aparut tirziu. Gindit, probabil, pentru perioada de pauza fotbalistica, noi am reusit sa-l vedem cind returul si competitiile europene ocupau deja ( uneori in mod cu totul abuziv ) programele televiziunilor romanesti. M-am intrebat daca nu cumva Interbrew si-a dorit sa persifleze plictiseala care te cuprinde urmarind partidele din campionatul intern, insa nu prea cadra cu valorile sportive pe care mizeaza Bergenbier.

Clipul soptit, cu baietii care nu se dau dusi din circiuma in ciuda personalului care doarme pe tejghea, nu mi-a spus mare lucru. OK, "prietenii" au bun simt si, pentru ca nu i-a dat nimeni afara, cum se intimpla in multe "locante" de pe plaiurile mioritice, prefera sa-si consume cu sonorul la minimum lichidul gulerat. "Simpaticut" ar fi un calificativ maxim pentru lucrarea cu pricina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related