OTTER - In pantofii mei

CONTEXT:

De ce nu se înțeleg oamenii într-o familie? De cele mai multe ori pentru că nu înțeleg perspectivele celorlalți. Un tată nu înțelege cât de important este pentru fiul lui să aibă niște adidași cool în rândul tinerilor obsedați de look, cum nici o fiică n-o să înțeleagă nevoia de eleganță dintr-un mediu corporate cum e cel al mamei. Părinții au acea vorbă celebră: “când o să fii ca mine o să înțelegi”. Întrebarea pe care o punem noi este: de ce trebuie să aștepți până când o să fii ca ei ca să înțelegi când poți face un efort de înțelegere chiar acum? OTTER oferă pantofi pentru toată familia și ne-am dorit ca brandul să devină o punte de comunicare între membri. Așa că am imaginat „În pantofii mei” - povestea unei familii care face schimb de pantofi și de vieți pentru o zi pusă într-o campanie în care avem execuțiile principale sub forma unui trailer de film de tip Body Switch comedy și poster "de promovare" aferent.

Echipa agentiei
Raul Gheba - Creative Director
Laura Fluture - Senior Art Director
Mihai Berbec - Copywriter
Blanka Horvath - Project Manager
Ana Otel - Account Executive
Roxana Andrei - Managing Partner
Alex Cotet - Creative Partner & Regizor
Raluca Babei - Head of Production
Luiza Caruntu - Editor

Echipa casei de productie
Codruta Corocea - DoP
Wardrobe - Raluca Badea
Hair styling - Luciana Manuela
Make-up - Diana Froicu
Edit - Robert Iulian
Color - Razvan Dimitriu

Echipa clientului
Sofia Ardeleanu - Marketing Manager
Alexandra Grigore - Online marketing specialist
Gabriel Iova - Marketing specialist
Andreea Barbulescu - Marketing specialist
Alin Vlad - E-commerce Director



Agentie

Brand

Campanie

An

2024

Tara


Companii

Branduri

Campanii



Branded


Related ads