CONTEXT:
CONTEXT:
„Când ai încercat ultima dată să-l prinzi sau să-l găsești pe Moș Crăciun?” Ăsta a fost gândul de la care am plecat în ultima activare Carrefour din 2024. Cum putem să ne mai și jucăm într-o perioadă în care oamenii sunt copleșiți de drumuri și cumpărături, iar brandul are foarte multe oferte de comunicat?
IDEE:
Coș Crăciun - Prinde-l pe Moșu’ și umple-ți coșu’!, o activare tip business & pleasure, un hunt în care trebuie să-l găsești pe Moș Crăciun ascuns printre produsele hero Carrefour ca să câștigi Coșul de Crăciun.
HOW IT WENT:
3 zile, Moș Crăciun a fost ascuns într-o serie de postări pe toate platformele Social Media Carrefour, în postările care anunțau oferte Speciale de Crăciun: cozonaci, cârnați, jucării etc. Postările au fost și video și statice, create și de noi și de influenceri. Printr-un video de announcement, userii au fost anunțați să urmărească toate cele 3 conturi și să-l caute pe Moș Crăciun în postările noastre. Primii care au comentat au câștigat garantat un voucher pentru Coșul de Crăciun, restul participanților au intrat în tragere la sorți pentru alte 3 Coșuri de Crăciun (câte unul/canal).