Carrefour - Cos Craciun

CONTEXT:

CONTEXT:
„Când ai încercat ultima dată să-l prinzi sau să-l găsești pe Moș Crăciun?” Ăsta a fost gândul de la care am plecat în ultima activare Carrefour din 2024. Cum putem să ne mai și jucăm într-o perioadă în care oamenii sunt copleșiți de drumuri și cumpărături, iar brandul are foarte multe oferte de comunicat?

IDEE:
Coș Crăciun - Prinde-l pe Moșu’ și umple-ți coșu’!, o activare tip business & pleasure, un hunt în care trebuie să-l găsești pe Moș Crăciun ascuns printre produsele hero Carrefour ca să câștigi Coșul de Crăciun.

HOW IT WENT:
3 zile, Moș Crăciun a fost ascuns într-o serie de postări pe toate platformele Social Media Carrefour, în postările care anunțau oferte Speciale de Crăciun: cozonaci, cârnați, jucării etc. Postările au fost și video și statice, create și de noi și de influenceri. Printr-un video de announcement, userii au fost anunțați să urmărească toate cele 3 conturi și să-l caute pe Moș Crăciun în postările noastre. Primii care au comentat au câștigat garantat un voucher pentru Coșul de Crăciun, restul participanților au intrat în tragere la sorți pentru alte 3 Coșuri de Crăciun (câte unul/canal).

Echipa agentiei
Senior Art Director: George Liloiu
Copywriter: Catalina Stinga
Junior Copywriter: Alexandra Petcu
Group Creative Director: Felicia Stoica

Group Account Director: Felicia Batovici
Account Manager: Daria Monoranu
Social Media Manager: Ramona Serban

Echipa casei de productie
Echipa Play Vertical

Echipa clientului
Loredana Bruma - Social Media Responsible
Ioana Ghilerdea – Marketing Communication Manager
Bianca Cretu – Brand Specialist



Brand

An

2024

Tara


Branduri



Branded


Related ads