
Articole care fac referire la Junior Copywriter

![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Godmother x Henkel Beauty: Îndrăznește să treci din stare-n stare cu noua campanie Fa #CHOOSEYOURMOOD

Repetă ce te face fericit, iar și iar, și iar! Müller Dairy România lansează campania promoțională ce se desfășoară la nivel național „De câte ori Müller, de atâtea ori premii!”, semnată de Godmother

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

VEKA și Oxygen dau viață personajului german care se pricepe la ferestre, în serialul Die A-Klasse-Show, cu Hermann VEKA

București Mall - Vitan și Stefanini Infinit au lansat provocarea #JudgeLessSeeMore cu ocazia Valentine’s Day

Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări

ANTI-TREND: Ți-a plăcut vara asta la festivaluri? ING, L2 și SQUAD.influencers zic “much FOMO, very expensive”
![[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul](https://media.iqads.ro/2018/06/mihaela-dinu-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul

FAN Courier cheamă tinerii designeri pe scena #fashionFANatic și în 2018. Marks spune: All eyes on you

MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”
