![[Start in industrie] Georgiana Bădălău & Ana Dică: Am învățat că tot drumul în industrie este și o să fie un proces de cunoaștere](https://media.iqads.ro/2023/05/cover-articoliqads-ana-georgiana-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Junior Copywriter
![[Start in industrie] Georgiana Bădălău & Ana Dică: Am învățat că tot drumul în industrie este și o să fie un proces de cunoaștere](https://media.iqads.ro/2023/05/cover-articoliqads-ana-georgiana-cover-410.jpg)

Trenta Pizza și Chef Alex Petricean fac pizza cu ingrediente românești pentru românul din italianul din tine

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso

Cohn & Jansen Creative Network câștigă 9 trofee și se plasează pe locul II în topul agențiilor digitale la Internetics

Pentru a încuraja tinerii să iasă afară și să facă mai multă mișcare, la Trenta Pizza se poate plăti pizza cu trickuri

Drumul spre Creative Express. Ștefana Grigoraș: Fac parte dintr-o generație ce nu poate fi mințită cu o imagine frumoasă sau cu un final fericit

Stefana Grigoras si Eduard Manolache, cei doi tineri creativi romani pregatiti pentru Expresul Creativ de la Vilnius
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Godmother x Henkel Beauty: Îndrăznește să treci din stare-n stare cu noua campanie Fa #CHOOSEYOURMOOD

Repetă ce te face fericit, iar și iar, și iar! Müller Dairy România lansează campania promoțională ce se desfășoară la nivel național „De câte ori Müller, de atâtea ori premii!”, semnată de Godmother

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

VEKA și Oxygen dau viață personajului german care se pricepe la ferestre, în serialul Die A-Klasse-Show, cu Hermann VEKA

București Mall - Vitan și Stefanini Infinit au lansat provocarea #JudgeLessSeeMore cu ocazia Valentine’s Day

Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări

ANTI-TREND: Ți-a plăcut vara asta la festivaluri? ING, L2 și SQUAD.influencers zic “much FOMO, very expensive”
![[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul](https://media.iqads.ro/2018/06/mihaela-dinu-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul
