CONTEXT:
Cât de des ni se întâmplă să cumpărăm din nou produse pe care le avem deja în frigider? Se pare că nu e o situație izolată și nu ține doar de câțiva uituci. Potrivit datelor Uniunii Europene și ONU, în România, o persoană aruncă anual în medie 129 kg de mâncare, iar una dintre principalele surse ale acestei risipe este chiar frigiderul de acasă. Campania Shopping In Frigider folosește aceleași tactici care vând în retail - vizibilitate, urgență, organizare strategică - pentru a transforma frigiderul într-un spațiu care „ne vinde” ce am cumpărat deja. În colaborare cu Mădălina Preda, specialistă în organizare, Lidl a creat un ghid practic bazat pe 5 principii simple de organizare, inspirate din logica de merchandising a magazinelor. Scopul? Să facem alimentele mai vizibile, mai accesibile și mai puțin uitate. Mai mult, Mădălina a oferit sfaturi personalizate celor care au împărtășit cu ea fotografii ale frigiderelor lor. Prin campania Shopping In Frigider, Lidl își continuă misiunea de a face sustenabilitatea accesibilă tuturor, fără efort suplimentar și fără costuri în plus. Doar prin obiceiuri mai inteligente, pornind chiar din propriul frigider. Pentru ca uneori cea mai buna oferta e deja acolo.
























