Masurarea gradului in care un consumator recunoaste, prefera si insista asupra unei anumite marci; loialitatea fata de marca rezulta in urma unei satisfactii prelungite pe care consumatorul o are din partea unui produs si care il face sa cumpere produsul fara a se gandi prea mult asupra deciziei de cumparare. Vezi High-Involvement Products.
A measure of the degree to which a buyer recognises, prefers and insists upon a particular brand; brand loyalty results from continued satisfaction with a product considered important and gives rise to repeat purchases of products with little thought but with high-involvement. See High-Involvement Products.

















![[Marcom 2024] Alex Cernatescu: Am integrat AI în mai multe proiecte, observând un impact semnificativ în eficientizarea proceselor și înțelegerea aprofundată a comportamentului consumatorilor](https://media.iqads.ro/2024/02/image006-cover-410.jpg)
![[Digital Trends] Alex Dona: Piața de digital din România e foarte aglomerată, foarte gălăgioasă, iar substanța e din ce în ce mai inexistentă în raport cu zgomotul și cu stridentul](https://media.iqads.ro/2023/11/28616324-10213788892410141-3676301051867997747-o1-cover-410.jpg)

![[Influencer Update] Nicoleta Apostol și Ioana Burțilă: Creatorii au ales să fie mai curajoși, observându-se tendințele adoptate în rândul influencerilor internaționali, outfit check, health era sau AI tools](https://media.iqads.ro/2023/08/nicoleta-ioana-pastel-cover-410.jpg)


![[Marketing 2023] Raluca Dumitra: AI de acum ar putea cuceri un recruiter și ar livra bine pe unele task-uri de juniori. Însă frații lui nenăscuți au șanse mari să ne uimească și pe roluri cu senioritate mai mare](https://media.iqads.ro/2023/01/ejobs-20220414-3140-cover-410.jpg)

















