[Influencer Update] Nicoleta Apostol și Ioana Burțilă: Creatorii au ales să fie mai curajoși, observându-se tendințele adoptate în rândul influencerilor internaționali, outfit check, health era sau AI tools

[Influencer Update] Nicoleta Apostol și Ioana Burțilă: Creatorii au ales să fie mai curajoși, observându-se tendințele adoptate în rândul influencerilor internaționali, outfit check, health era sau AI tools

Industria de influencer marketing este în continuă evoluție, iar creatorii de conținut sunt tot mai dinamici, profesioniști și atenți la tendințele internaționale, spun Nicoleta Apostol, PR & Influencer Marketing Manager, și Ioana Burțilă, PR & Social Media Specialist, pastel.

Influencerii de azi se provoacă unii pe alții, iar creativitatea atinge cote înalte datorită contentului divers și a dorinței de afirmare. Comunitatea autohtonă este în creștere, lucru care se reflectă în bugetele tot mai consistente, dar și în faptul că influencer marketingul nu mai este nice-to-have, ci must-have în orice strategie de comunicare, explică Ioana și Nicoleta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related