Advertising care intentioneaza sa simuleze achizitionarea imediata a unui brand anume. Vezi Indirect Competitive Advertising (advertising competitiv indirect).
Advertising intended to stimulate immediate purchase of a particular brand. See Indirect Competitive Advertising.


![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)

![[Marcom 2024] Andrei Tiu: Dialogul brand-consumator devine mult mai complex si mai aprofundat decat livrarea de reclame](https://media.iqads.ro/2024/02/andrei-landscape-cover-410.jpg)


![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
![[Noii antreprenori] Adrian Cocan, Lăptăria cu caimac: Trebuie să înveți constant, din toate, fără a avea pretenția că le vei stăpâni așa cum o face un specialist](https://media.iqads.ro/2020/04/fotojet15-cover-410.jpg)
![[Marketing 2020] Miruna Dragomir: Audiența consumă conținut tot timpul. În drum spre birou, în metrou, la sală](https://media.iqads.ro/2020/02/miruna-dragomir-cover-410.jpg)


![[On air la Radio 21] Andrei Lacatus: Cred ca treaba realizatorului este sa traiasca frumos in afara jobului si sa ii implice apoi pe ascultatori intr-un univers care le atinge nevoile si le ofera energie buna in acelasi timp](https://media.iqads.ro/2016/07/cover21-cover-410.jpg)















