[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta

[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta

Digitalul a fost ca o lupă pentru piața din România în ultimii doi ani. O lupă de sub care nu scapă vulnerabilitățile și organismele slabe. Ritmul accelerat impus de pandemie a scos companiile din zona de confort și le-a forțat să ia decizii importante. Rezultatele se văd în această perioadă, observă Mihai Bonca, Senior Consultant la Brand Architects și membru al juriului Internetics 2021 pentru categoria Digital Strategies.

Acesta este efectul digitalului: elimină bariere, scalează, polarizează organizațiile. Într-un mediu al transformării, organismele slabe devin vizibile și vulnerabile, spune Mihai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related