Avanpostul construit pe visuri de box-office, filme cu zombie și studiouri Dolby-Atmos

Avanpostul construit pe visuri de box-office, filme cu zombie și studiouri Dolby-Atmos

Putem spune despre Vlad Radulescu, Marius Leftarache si Cristian Nicolescu, fondatorii Avanpost, ca sunt trei visatori pragmatici. Dupa criza din 2009, cand productia de content, fie ca vorbim de advertising, entertainment sau cinematografie, s-a redus drastic sau chiar a inghetat, cei trei au decis sa-si uneasca fortele. Cu o investitie din partea (surpriza!) operatorului de iluminat public Luxten, Vlad, Marius si Cristian au creat o platforma de facilitati  si servicii complete de productie si post-productie.

Deschis neoficial in 2016, Avanpost e format azi din 10 companii specializate in productia de continut, primele 3 apartinand chiar fondatorilor (un studio de sunet, o firma de mixaj de film si advertising, o firma de post-productie video, active independent inaintea Avanpost). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related