[Marcom 2024] Andrei Tiu: Dialogul brand-consumator devine mult mai complex si mai aprofundat decat livrarea de reclame

[Marcom 2024] Andrei Tiu: Dialogul brand-consumator devine mult mai complex si mai aprofundat decat livrarea de reclame

Tehnologia schimba jocul in marketing de cativa ani, asa ca motto-ul este ”adaptare, adaptare, adaptare”. Andrei Tiu, fondator Marketiu, crede ca AI-ul incepe deja sa transforme o parte dintre practicile - si oportunitatile - uzuale inainte de anul trecut.

 ”AI-ul poate avea un loc bun si chiar benefic in ceea ce priveste procesele standard de research, chiar si generare de continut, insa este nevoie de o minte umana antrenata foarte bine in marketing pentru a putea transforma respectivul continut intr-un livrabil cu adevarat de calitate, optimizat pentru a aduce valoarea de care un brand are nevoie”, spune Andrei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marketiu

Din Londra in Romania, setam standardul in Servicii Digital Marketing. Originar fondati in Londra in 2016 - dar cu o experienta de peste 9 ani in piata digitala, suntem o agentie specializata in strategie,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related