[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator

[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator
Credit foto: Dragos Borcanea

Anul trecut, Ruxandra Micsunescu, Director Line Agency, a invatat ca poate fi si mama si antreprenor, ambele full time. Anul acesta si-a propus ca intre cele doua roluri sa insereze si o proportie de timp pentru ea. Altfel, daca schimbarile ultimilor doi ani au invatat-o ceva, a fost adaptarea la incertitudine. Si cum 2022 se anunta la fel de imprevizibil, Ruxandra a stabilit de la inceput switch-ul catre investment-led growth. 

Simt ca am fost influentati din toate partile – de la instabilitatea politica care ne-a alungat cel mai de pret asset – oamenii, la inflatie si shift-urile majore in plan social care au afectat talent acquisition si cele tehnologice care sunt din ce in ce mai fast-changing, face Ruxandra un bilant al lui 2021.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Line Agency

We are a New Age Marketing Agency. A team of awarded specialists in cross-disciplinary marketing with thorough experience and great credentials achieved in the biggest marketing practices in Romania, France and... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related