Forma persuasiva de publicitate care se bazeaza pe folosirea de mesaje promotionale aeriene: panglici colorate, baloane cu inscriptii, zeppeline (suspendate), avioane, elicoptere, parapante in culori purtand slogane publicitare, focuri de artificii etc. V. publicitate exterioara.


![[O, ce veste creativa] Adrian Bujenita: Iarna, totul trebuie sa fie familiar, confortabil, caldut](https://media.iqads.ro/2019/11/adrian-bujenita-group-creative-director-fcb-cover-410.jpg)
![[#Instagrammer #nofilter] Cristian Radu caută orașul din spatele Micului Paris: "Bucureștiul înseamnă mult mai mult"](https://media.iqads.ro/2017/10/color-bnw-cover-410.jpg)







![[Vocile din publicitate] Oana Holban Vintila: Imi plac personajele jucause, vesele, pozitive, feminine. N-am fost niciodata matusa, de exemplu. Furnica, da](https://media.iqads.ro/2015/02/1937493-10203889388370373-3346292830676727430-n-cover-410.jpg)



![[Stiri SMARK pe scurt] Promotii de vara pentru Unilever, Bosch, Pepsi, Carpatair](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)









