Realitatea virtuala impulsioneaza afacerile

Fenomenul asa-numitelor showcase shopuri ia amploare in SUA si in Europa de Vest. Aceste puncte de vanzare pot fi definite prin tehnologie, originalitate, interactivitate si marketing virtual. Crearea unei atmosfere ludice, high-tech in magazine a impulsionat aceste afaceri, generand adevarate centre de profit si transformandu-le in locuri preferate ale clientilor.
Consumatorii nu sunt decat niste copii mari. Pe aceasta idee au mers cei care au recurs la showcase-uri pentru locurile de vanzare. Publicitatea la punctele de vanzare nu reprezinta ceva nou. Nici reclamele interactive si nici touch screen-urile nu sunt chiar recente, dar folosirea combinata a acestora la punctele de vanzare se inscrie in cele mai noi tendinte. Iar magazinele showcase se transforma in adevarate centre de profit, cu beneficii imense atat in plan financiar, cat si in cel al imaginii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related