Viata dupa publicitate, versiunea food & travel. Gabriel Gavrilescu: Stiam ca va veni momentul sa parasesc mediul de agentie de cand am lansat Amuse Bouche, la final de 2014

Viata dupa publicitate, versiunea food & travel. Gabriel Gavrilescu: Stiam ca va veni momentul sa parasesc mediul de agentie de cand am lansat Amuse Bouche, la final de 2014

Unde-i duce viata pe publicitarii care aleg sa paraseasca industria? Nu e o intrebare noua si n-are nici un singur raspuns. Mai adaugam la lista inca unul, cu ocazia asta: in lume. Gabriel Gavrilescu si-a petrecut ultimii 8 ani in departamentul de CS al agentiei Kubis Interactive, incepand cu 2013 din pozitia de Client Service Director. In jur de un an mai tarziu, aparea blogul Amuse Bouche, un proiect construit alaturi de partenera lui de viata, Ruxandra Gavrilescu, orientat spre luxury travel & food, cu accent pe utilitatea content-ului si mai putin pe poveste.

Treptat, balanta agentie-blog a inceput sa incline tot mai mult spre talerul cu blogul. Altfel spus, cu cat mai mult vezi lumea si restaurante de Stele Michelin si te cunosti indeaproape cu zonele de food & travel, cu atat mai mult o sa vrei sa tot faci asta. Asa ca, de la inceputul anului, pe Gabriel il gasim cu obiectivul de a creste amusebouche.ro si cu ochiul pe alte proiecte de comunicare din aceeasi zona.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related