Making Of Premiile FIBRA #2

Din totalul celor 322 de inscrieri organizate in 14 categorii si 42 de sectiuni competitionale, cumuland proiecte realizate pentru peste 90 de branduri si inscrise in competitia FIBRA de peste 45 de agentii, cei 8 jurati internationali de la a doua editie a Premiilor FIBRA au acordat: 6 premii Grand FIBRA, 16 premii Gold, 22 premii Silver si 31 de premii Bronze. 

Pe baza acestora, in 2017, Agentia Anului este McCann Worldgroup Romania, Clientul Anului este URSUS Breweries. 

Proiectele premiate realizate de URSUS Breweries sunt Grolsch - "Grolsch Awake Experiment", URSUS - " URSUS Escape Room LIVE", Timisoareana Nepasteurizata - "The Brewer's Secret".

Campania "Live. From a Different World" semnata de McCann Worldgroup Romania pentru Vodafone primeste titlul Campania Anului. 

Juriul a acordat un premiu special in acest an, pentru o campanie inscrisa in categoria Non-Profit si, deci, ineligibila pentru premiile speciale, dar care s-a remarcat in mod special: e vorba de  "Brave Cut", realizata de McCann Worldgroup Romania pentru Fundatia Renasterea.

Titlurile Copywriterul Anului si Art Directorul Anului merg catre Ioana Zamfir si, respectiv, Alin Sirbu de la McCann Worldgroup Romania. Cei doi au contribuit la dezvoltarea campaniilor Fundatia Renasterea - "Brave Cut", ROM Autentic - "ROM ANTHEM", ROM Autentic - "ROMBOT" si Mega Image - "Veggie Heroes".

Castigatorii Young FIBRA by Telekom sunt Doina Goian - Locul I/ Gold Young FIBRA,  Bogdan Apetrii si Georgiana Bobu - Locul II/ Silver Young FIBRA si Alexandru Stan - Locul III/ Bronze Young FIBRA.

Toate premiile acordate sunt aici.


Subiecte



Related podcasts