[AdBreak #39] Talk of the Month: Spune-mi ce radio asculti, ca sa-ti spun cine esti!

AdBreak #39 s-a desfasurat sub sloganul "Spune-mi ce radio asculti, ca sa-ti spun cine esti!". In cadrul panelului central al serii, Talk of the month, marketing managerii Radio Zu, Kiss Fm, Radio 21, Magic Fm, dar si creativi de la McCann Erickson, Graffiti BBDO si Radio Zu au fost provocati sa vorbeasca despre atitudinea de viata pe care le-o cultiva ascultatorilor, atat prin campaniile de comunicare, cat si prin continutul emisiunilor.

Ami Tartaleanu (Marketing Executive, Radio Zu) si Iosif Simon (PR, Copywriting & Social Media, Radio Zu) au exemplificat in ce moduri sunt incurajati ascultatorii Radio Zu sa fie zurlii, zapaciti, "nebuni in sensul bun al cuvantului", Mihaela Borceanu (Marketing Manager, Radio Kiss Fm) a vorbit despre cat de carcotasi sunt ascultatorii Kiss Fm, incurajati fiind de vedetele radioului, in timp Anne-Marie Ionescu (Marketing Manager, Magic Fm) a spus ca ascultatorii Magic Fm sunt persoane linistite, trecute de 30 de ani, care savureaza altfel muzica si de aceea DJ-ii acestui post de radio "sunt placuti. Nu sunt nici haiosi, nici nazdravani, nici farsori, sunt placuti". Mihai Gongu (Creative Director, Graffitti BBDO), care lucreaza pe brandul Magic Fm de 5 ani de zile, a facut o trecere in revista a campaniilor realizate in aceasta perioada, in functie de pozitionarile radio-ului, de la evergreen-uri la muzica de colectie si apoi la "soft music".

Alex Macavei (Director, Radio 21) a vorbit despre incurajarea natiunii la optimism prin cea mai recenta campanie de imagine Radio 21, "Asta e Romania", realizata impreuna cu McCann Erickson: "Promisiunea noastra de brand, care practic se regaseste acum in AND-ul nostru, este sa aratam tuturor oamenilor partea buna a lucrurilor. O sa ne incapatanam sa convingem oamenii ca se poate si bine". Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson) a vorbit despre modul in care campania de comunicare a influentat continutul emisiunilor: "Cand am propus campania, era clar ca va trebui sa fie foarte bine sustinuta pentru ca altfel va dezamagi. Promisiunea din campanie trebuie respectata si partea asta grea e la DJ, care trebuie sa stea de vorba cu oamenii in fiecare zi, sa fie pozitivi, sa transmita vibe-ul acesta de optimism ascultatorilor. Noi am lansat provocarea asta pentru ei si suntem siguri ca o pot sustine".






Branded


Related podcasts