Case Study: NESCAFE Dolce Gusto Design Competition: 30 de zile de creatie, 291 de creatii originale

NESCAFE Dolce Gusto Design Competition a reprezentat un pitch de design neconventional, adresat comunitatii creative din jurul IQads. Competitia i-a provoacat pe cei inspirati sa arate ce le starneste imaginatia, sub forma unui design aplicat pe unul dintre sistemele NESCAFE Dolce Gusto. Au fost realizate creatii interesante si variate, ca idee si stil, care completeaza forma si designul aparatelor, transformandu-le in tot atatea surse de inspiratie. Designurile reusesc sa se integreze in mod firesc pe suporturile lor, dar si sa le reimagineze, lasand impresia transformarii in cele mai diferite obiecte si simboluri posibile, de la: sisteme audio, disco balls, pinguini sau caini prietenosi, pana la Sistemul Solar, personaje din poveste, curcubee, mecansime complexe sau desene abstracte.

La finalul competitiei, dupa 8 saptamani de inscrieri, votare si promovare, rezultatele au aratat astfel: 291 de creatii originale inscrise, dintre care 165 de finaliste, 53 de designuri produse si un reach cumulat al campaniei de peste 400.000 de persoane.

(Re)vedeti toate designurile finaliste si cele castigatoare pe www.thecreator.ro/nescafedolcegusto.





Branded


Related podcasts