Articole care fac referire la Account Director
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
Dincolo de tabuurile înșelăciunilor online cu Bitdefender. Cum putem câștiga războiul psihologic din mediul digital
Scrisori de recomandare atipice – o campanie semnată de Autism Voice și Saatchi & Saatchi + The Geeks, pentru o piață a muncii mai incluzivă
SeedBlink și Stefanini Infinit lansează CORE – copilotul digital care transformă finanţarea într-un sport de performanță
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
Mogyi promovează arahidele în coajă roșie mai sărate* printr-o campanie de vară pentru consumatorii din retailul tradițional
Efectul Oradea începe de pe drum sau campania care transformă hubloul din avion într-o fereastră spre un city break spectaculos
Must be a Jameson: Pernod Ricard România alături de Highlight Group au scris la EC 2025 un nou capitol irlandez
Ritm, culoare și experiențe tropicale: Highlight Group și Pernod Ricard România au adus Bodega Havana Club la Electric Castle
Ogilvy România și Dr. Max îl prezintă pe Maxi, o nouă experiență de interacțiune omnichannel pe piața de pharma din România
FCB Bucharest câștigă Bronze la Effie Awards România 2025 cu lansarea TOO MUCH Takis – campania care a provocat Gen Z să fie “prea” ei înșiși
Magnum lansează “The Crack Hunt” – prima activare de gaming care transformă un sunet într-o poftă irezistibilă de înghețată
Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani
Epilare #caLumea – FRIENDS\TBWA și Philips Lumea IPL redefinesc epilarea pentru femeile care nu mai acceptă compromisuri
v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube showul online „Logica de bărbat pus pe inventat”
PENNY marchează 20 de ani în România cu ‘Forme de dragoste’ - gesturi simple prin care avem grijă unii de alții
Coafura devine manifest: #HAIRSTYLEVOLUTION Collection, activarea cu care Philips a cucerit podiumul de la Romanian Creative Week
Cozonac Boromir. Așa cum îl făcea bunica, gustat și aprobat de nepoții pofticioși, în cea mai nouă campanie semnată Propaganda
Asociația Imagineers for Impact organizează FORUMUL PENTRU IMUNITATE LA DEZINFORMARE, primul eveniment din România ce reunește experți internaționali în combaterea dezinformării
Asociația Imagineers for Impact organizează FORUMUL PENTRU IMUNITATE LA DEZINFORMARE, primul eveniment din România ce reunește experți internaționali în combaterea dezinformării
v8 și Kaufland lansează „Nedumeriri și Lămuriri” – un show care transformă întrebările oamenilor în entertainment
Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră





































