Raluca Oprisan, cel mai nou membru al echipei Advanced Ideas, s-a alaturat agentiei in urma unui program de internship

Raluca Oprisan, cel mai nou membru al echipei Advanced Ideas, s-a alaturat agentiei in urma unui program de internship

Un anunt de oportunitate de practica in cadrul unora dintre cele mai cool agentii din Romania. Asa a inceput, pentru Raluca Oprisan, aventura digitala.

In febra pregatirilor dinaintea sarbatorilor, la Advanced Ideas au intrat in febra pregatirii colegii creativi, care au primit in departament un nou membru, tanar si dornic sa invete.

 

"Cand altii puneau la crescut cozonaci, noi plamadeam aluatul unui nou coleg.", se aude in cor din departamentul creativ Advanced Ideas.

 

Scroll-and pe Facebook, printre postarile ce anuntau job-uri in domeniul comunicarii si al relatiilor publice, un anunt de internship i-a atras atentia Ralucai, masterand la SNSPA, specializarea comunicare si relatii publice si cel mai nou membru al echipei Advanced Ideas.

A deschis anuntul, a citit detaliile si a aflat de acolo ca programul facea parte dintr-un proiect complex de pregatire profesionala si orientare in cariera, numit sugestiv RePere in Comunicare.

Ce a facut-o pe Raluca sa aplice tocmai la internship-ul din cadrul Advanced Ideas, cand batalia se dadea intre nume grele din industrie?

 

"Componenta-magnet care m-a atras catre Advanced Ideas a fost copywriting-ul, pe care l-am exploatat din plin in cele 30 de zile de internship. In mare parte, mi-am ascultat instinctul si am fost foarte fericita sa constat ca ceea ce imi imaginam inainte sa ajung aici s-a transformat in realitate.", spune Raluca.

 

"Nu a fost acel tip de internship unde esti trimis de colo-colo, pus sa mai faci un research de umplutura sau sa ii incalzesti cafeaua managerului. Aici am avut ocazia sa cunosc dinamica si fluxul unei agentii digitale, sa descopar concepte si tehnologii noi, toate, in mijlocul unei super echipe de care m-am indragostit iremediabil si care, btw, cauta sa se extinda.", continua aceasta.

 

Intr-o era a vitezei, cand oamenii din agentii nu mai au nici macar ei timp sa invete ceva nou, la Advanced Ideas a existat un task special, pe care cineva l-a tratat cu seriozitate, acela de a da mai departe experiente si invataturi.

Acel “cineva” nu a fost o singura persoana, ci un departament intreg care a pus resurse cap la cap si a raspuns la intrebarile nenumarate ale unui incepator.

 

"Inaintam in varsta si in business, acumulam experiente variate, dar nu uitam niciodata de unde am plecat. Ne uitam intotdeauna in cadrul facultatilor dupa oameni de calitate, capabili sa faca fata provocarilor si ne dorim sa le oferim acestor tineri oportunitatea de a lua contact direct cu viata de agentie si tot ce inseamna ea. Fiecare generatie are ceva de invatat de la cea care o urmeaza, iar noi avem incredere ca vom invata multe lucruri frumoase de la colegii nostri mai tineri.", adauga Adrian Apostol (Managing partner Advanced Ideas).

 

Entuziasmul i-a fost impartasit Ralucai, iar internship-ul i s-a prelungit, transformandu-se intr-un job full-time, primul ei job din domeniul digital, pe postul de Account Executive.

 

"Principalul meu promotor a fost Andra Cenusa (Account Director) care a facut lobby pentru mine peste tot si care, la final, s-a ales cu pupaturi mai multe decat putea duce!", isi aminteste Raluca.

"Nici macar un optimist incurabil, ca mine, nu isi pune prea mari sperante in «minunea job-ului de dupa internship» pentru ca, in general, cam asta ne invata experienta (a noastra si a altora). Dar, din fericire, optimismul mai da si roade si te trezesti ca ai norocul sa gasesti oameni dispusi sa investeasca timp si energie in “calirea” unui viitor profesionist la inceput de drum.", incheie Raluca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related