
Articole care fac referire la CEO & Founder


Școala de Iarnă GPeC 15-19 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing cu traineri internaționali și români

Cea de-a VI-a ediție a competiției studențești PR Arena, desfășurată sub egida EUPRERA, și-a anunțat câștigătorii
![[PR de criză] Mihaela Tudor: Transparența și etica rămân cele mai sigure „mijloace de prevenire” a crizelor de comunicare, și nu numai](https://media.iqads.ro/2022/09/mihaela-tudor-land-cover-410.jpg)
[PR de criză] Mihaela Tudor: Transparența și etica rămân cele mai sigure „mijloace de prevenire” a crizelor de comunicare, și nu numai

Școala de Vară GPeC 24-29 august: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru a crește vânzările online în contextul actual

Agenția de marketing online full-service MTH Digital deschide un nou departament de SEO condus de Horațiu Voicu

GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Conferință, Expo, Networking și Cursuri Intensive despre tot ce este esențial în E-Commerce și Digital Marketing

GPeC 2022: Start la înscrieri în Programul GPeC E-Commerce Proficiency și la evenimentul GPeC SUMMIT 30-31 Mai

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Investițiile în educație și comunitate, cu impact direct asupra sănătății orale a românilor piloni de bază ai proiectelor de responsabilitate socială dezvoltate de DENT ESTET în 2021

Școala de Iarnă GPeC 23-27 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru creșterea vânzărilor online

Școala de Iarnă GPeC 23-27 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing pentru creșterea vânzărilor online

179 de antreprenori români cu idei de afaceri „verzi”, înscriși la Black Sea ClimAccelerator. Care sunt cele 28 de startup-uri selectate

5 motive să nu ratezi Conferința Globală IAA #Creativity4Better 2021, pe 27-28 Octombrie 2021 (virtual)

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai: 2 zile de Conferință, 17 Cursuri Intensive de E-Commerce & Marketing Online, 30+ speakeri de top, 44+ ore de conținut practic
![[Podcast Brain it Forward] Cum reușește un manager să-și împartă timpul, cu Monica Cadogan, CEO & Founder @ Vivre](https://media.iqads.ro/2021/03/fotojet-2021-03-15t120155-225-1-cover-410.jpg)
[Podcast Brain it Forward] Cum reușește un manager să-și împartă timpul, cu Monica Cadogan, CEO & Founder @ Vivre

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la GPeC SUMMIT Online

Per Pedersen lasă Grey pentru a lansa & The Network – un nou tip de rețea creativă globală condusă și patronată tocmai de agenții

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online: 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

4 antreprenori – Fintech OS, NETOPIA PAYMENTS, Clatette și Evoluez – vorbesc despre propriile escalade profesionale la Fuckup Nights București, ediția a VI-a

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC. Cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

GPeC 2020 la start – au început înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC, iar Dan Ariely vine în România la GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

Raport GPeC E-Commerce România 2019: Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

Ryan Holiday, Vitaly Friedman, Andy Crestodina și Els Aerts sunt primii speakeri anunțați la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

GPeC 2019 a luat startul: magazinele online se pot înscrie în Competiția GPeC, iar GPeC SUMMIT „se joacă” pe scena Sălii Mari a Teatrului Național București

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018
