Lighthouse PR & Forscope: O poveste despre creștere în CEE

Lighthouse PR & Forscope: O poveste despre creștere în CEE

Lighthouse PR a făcut un pas important pe scena internațională odată cu parteneriatul cu Forscope, cel mai mare broker de software din Europa Centrală și de Est. Povestea a început în vara lui 2023, când Forscope România a ales echipa noastră pentru a-i ghida în construirea unei strategii de PR menite să educe publicul despre beneficiile software-ului reutilizabil. Spoiler alert: a fost un succes.

Acest tip de software nu e doar o variantă mai accesibilă, ci și o alegere strategică și perfect legală pentru companii și instituții publice. „Bun, și la ce bifează asta?” pare că vă întrebați. Ei bine, la costuri mai mici, implementare rapidă, flexibilitate și sustenabilitate. Iar misiunea noastră a fost să traducem toate aceste avantaje într-o comunicare clară, engaging și, cel mai important, convingătoare.

Ce a urmat? O campanie bine orchestrată care a ajutat la clarificarea acestui subiect tehnic și aparent complicat, tradus pe înțelesul tuturor. Cifrele vorbesc de la sine: Forscope România a beneficiat de o vizibilitate crescută și de o mai bună înțelegere din partea pieței, ceea ce a dus la următorul pas firesc: o colaborare extinsă.

 

LEVEL UP: LIGHTHOUSE PR LA TIMONA COMUNICĂRII FORSCOPE ÎN 9 ȚĂRI

Pentru că am livrat cele mai bune rezultate la nivel de media relations și PR în toate țările în care Forscope comunica în 2023, am primit genul de veste la care toate agențiile visează: începând din 2024, gestionăm toate materialele de comunicare pentru Forscope în nouă țări.

Jakub Sulak, CEO & Founder Forscope, confirmă: „Colaborarea cu Lighthouse PR a fost o decizie strategică excelentă. Profesionalismul, creativitatea și abordarea lor orientată spre rezultate ne-au ajutat să ne consolidăm poziția pe piață. Am simțit clar diferența la nivel de awareness, engagement și în percepția generală a brandului nostru în România, așa că era firesc să le încredințăm comunicarea la nivel regional. A fost evident că Lighthouse PR nu doar că înțelege această industrie complexă, ci și găsește mereu modalități smart de a ne face mesajele să ajungă exact unde trebuie.”

 

DIN ROMÂNIA ÎN CEE

Această extindere a venit cu un nou set de provocări. Pentru a ne ridica la nivelul așteptărilor, ne-am adaptat strategia astfel încât să livrăm conținut relevant pentru piețe diferite. Am regândit poziționarea Forscope, am restructurat serviciile de comunicare, am făcut un rebranding subtil și am lansat un site nou. Pe lângă toate astea, ne ocupăm activ și de campaniile de marketing, media relations și social media pentru cele nouă țări în care Forscope este activ. Practic, am transformat Lighthouse PR într-un one-stop-shop pentru comunicarea Forscope în regiune.

Ana Maria Gardiner, Managing Partner Lighthouse PR, spune: „Ne place să lucrăm cu parteneri care au o viziune clară și care sunt deschiși la inovație. Forscope a fost exact genul de colaborare în care am putut demonstra că echipa noastră de seniori cu specializări și backgrounduri diverse poate gestiona proiecte complexe la nivel regional. Extinderea colaborării ne-a permis să ne folosim competențele în zona B2B tech pentru a duce brandul mai departe, consolidându-ne și poziția în regiune. Suntem încrezători că și rezultatele viitoare vor fi din ce în ce mai bune.”

 

B2B TECH? IT’S OUR THING

Comunicarea B2B este un teritoriu aparte – și, să fim sinceri, nu toată lumea știe să navigheze cu dexteritate prin el. IT-ul, software-ul și tehnologia sunt domenii în care Lighthouse PR își dorește să devină tot mai mult un nume de referință, iar parteneriatul cu Forscope nu face decât să reconfirme acest lucru.

Acest parteneriat este un punct strategic pentru noi întrucât în sectorul în care activează ei comunicarea B2B este cheia succesului. Asta ne-a oferit ocazia să ne demonstrăm experiența și în acest domeniu relativ de nișă, dar esențial pentru companiile IT. Efortul nostru este susținut și de faptul că suntem membri exclusivi pentru România și Moldova ai Eurocom Worldwide, una dintre cele mai mari rețele internaționale de agenții independente specializate în comunicare B2B tech.

Un alt aspect esențial al colaborării noastre constă în gestionarea bazei de date a clienților Forscope – peste 70.000 de contacte segmentate și profilate pentru o comunicare cât mai relevantă, mai eficientă și mai personalizată. Fie că vorbim de relația cu media, conținut de marketing sau de social media, fiecare piesă a comunicării este aliniată la strategia Forscope și la specificul piețelor din CEE.

Așadar, colaborarea cu Forscope nu e doar un succes de moment, ci o mișcare strategică pe termen lung. Pe măsură ce Forscope își extinde prezența în regiune, noi suntem aici să ne asigurăm că mesajul lor ajunge exact unde trebuie – clar, convingător și cu un impact maxim.

 

CE URMEAZĂ?

În stilul caracteristic, noi privim mereu înainte, către orizont, așa cum ne place. Da, am construit o colaborare solidă cu Forscope, dar planurile nu se opresc aici. Pe viitor, vrem să explorăm și mai mult potențialul comunicării B2B tech, să dezvoltăm campanii creative și să continuăm să aducem un suflu proaspăt într-un domeniu unde, de prea multe ori, comunicarea nu este cea mai flexibilă și plină de personalitate.

Până atunci, însă, rămânem preocupați să livrăm rezultate pentru Forscope în nouă țări.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Lighthouse PR

Lighthouse PR is a full-service public relations and digital marketing agency based in Romania, acting as a one-stop communication partner for companies seeking to strengthen brand visibility, reputation, and... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related