[Marcom 2024] Bogdan Ivașcu: Va trebui să ne obișnuim din ce în ce mai mult, în noul context, să ieșim din zona de confort și să fim reactivi. Vor avea de câștigat cei cărora le plac surprizele

[Marcom 2024] Bogdan Ivașcu: Va trebui să ne obișnuim din ce în ce mai mult, în noul context, să ieșim din zona de confort și să fim reactivi. Vor avea de câștigat cei cărora le plac surprizele

2024 nu va fi un an ușor din punct de vedere economic, spune Bogdan Ivașcu, Head of Growth @Minio Studio & Business Manager @Maker Studio. Dar spune asta cu optimism precaut. Industria creativă are puterea de a se reinveta, iar momentul acesta e potrivit pentru a găsi noi resurse de a răspunde schimbărilor. 

"Actualul context poate fi, de fapt, o oportunitate ideală pentru inovații, noi procese organizatorice, noi structuri și moduri de lucru", crede Bogdan. 

 Vorbim în continuare cu Bogdan despre imprevizibil, suprize și nevoia de a ieși din zona de confort, adaptare și inovație, lecțiile lui 2023 și trendurile lui 2024. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Maker Studio

Maker Studio este un hub de creatori ce produce continut video snackable co-creat alaturi de un colectiv de tineri Makeri, pentru tinerii consumatori. Este un nou mod de a crea content relevant si engaging pentru... vezi detalii »

Minio Studio

Gandim strategic si executam creativ. Asta facem noi la Minio Studio. Suntem o agentie lansata in 2016 si care, dupa doar 3 ani, a ajuns sa ocupe locul 28 in Forbes Ad Agencies List. Oferim mai mult decat campanii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related