
Articole care fac referire la Digital Director


EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!

Telekom automatizează procesarea comenzilor online pentru Smart WIFI prin implementarea unui proiect RPA dezvoltat de INTERACTIONS

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

MAINSTAGE THE AGENCY a preluat contul de advertising pentru brandurile Ballantine’s, Jameson și Chivas în România

What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin
![[Trenduri 2020] Roxana Ionescu: Vremea micro și mid influencerilor care sunt doar influenceri se apropie de sfârșit](https://media.iqads.ro/2020/03/roxana-ionescu-digital-director-golin-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Roxana Ionescu: Vremea micro și mid influencerilor care sunt doar influenceri se apropie de sfârșit
![[Buticuri Creative] Claudiu Jojatu: Modelul clasic de agentie nu ni se potriveste. Piata de digital advertising se indreapta catre un model fluid de agentie](https://media.iqads.ro/2019/10/cluadiu-jojatu-cover-410.jpg)
[Buticuri Creative] Claudiu Jojatu: Modelul clasic de agentie nu ni se potriveste. Piata de digital advertising se indreapta catre un model fluid de agentie

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT
![[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-ri-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri
![[Emigrati in digital] Claudiu Jojatu (Friends\TBWA): Optimistul vede 1. Pesimistul vede 0. In final tot ca-n Matrix o ardem in fiecare zi](https://media.iqads.ro/2016/07/claudiu-jojatu-cover-410.jpg)
[Emigrati in digital] Claudiu Jojatu (Friends\TBWA): Optimistul vede 1. Pesimistul vede 0. In final tot ca-n Matrix o ardem in fiecare zi

Pentru al 6-lea an consecutiv, juriul IAB MIXX Awards premiază cele mai bune campanii de marketing digital și interactiv din România | Înscrierile vor avea loc între 15 martie și 20 aprilie

Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR și Fundația Conservation Carpathia lansează campania „O, brad frumos”, o inițiativă menită să atragă atenția asupra importanței brazilor naturali
![[Check-in la stat] Întâlnirea în newsfeed cu statisticile autohtone. Intermediată de Institutul Național de Statistică](https://media.iqads.ro/2016/11/collage211-cover-410.jpg)
[Check-in la stat] Întâlnirea în newsfeed cu statisticile autohtone. Intermediată de Institutul Național de Statistică

Cluj-Napoca găzduiește cea de-a 9-a ediție a celui mai important punct de întâlnire a industriei de eCommerce
![[Out of Office] Calin Biris: Primul lucru pe care il fac in vacanta este bagajul. Prefer ca in fiecare an sa merg intr-un loc nou](https://media.iqads.ro/2016/08/cb-0-cover-410.jpg)
[Out of Office] Calin Biris: Primul lucru pe care il fac in vacanta este bagajul. Prefer ca in fiecare an sa merg intr-un loc nou
![[IQ-ul creativ din publicitate] Calin Biris: Curajul cel mai mare il vad in a se investi/a se cere bugete mai mari atunci cand exista oportunitati de a realiza ceva remarcabil](https://media.iqads.ro/2016/03/img-3816-cover-410.jpg)
[IQ-ul creativ din publicitate] Calin Biris: Curajul cel mai mare il vad in a se investi/a se cere bugete mai mari atunci cand exista oportunitati de a realiza ceva remarcabil

Mugur Patrascu lanseaza Screen Native: Se intampla o mare curatenie in jur, la mai multe nivele, si asta este o premisa foarte buna pentru foarte multe lucruri bune pe viitor
