Vino la Seara YP: Navigating a recession in the digital age 2023 și află de la specialiști în MarCom cum poți să navighezi recesiunea în era digitalului și rolul pe care spațiul online îl joacă în cadrul unei crize financiare

Vino la Seara YP: Navigating a recession in the digital age 2023 și află de la specialiști în MarCom cum poți să navighezi recesiunea în era digitalului și rolul pe care spațiul online îl joacă în cadrul unei crize financiare

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP – Navigating a recession in the digital age 2023, miercuri, 22 martie 2023, de la ora 19:00, la sediul IAA România. Aflată la cea de-a VIII-a ediție, această seară YP este printre cele mai așteptate evenimente YP.

2022 a fost anul în care ne-am exprimat mai mult, prin mai multe mijloace, online, dar și offline. Vocile ne-au fost amplificate în Metaverse și mesajele transpuse în NFT-uri. Ne-am întors la birou sau am lucrat hybrid și am dat startul erei Inteligenței Artificiale pentru toți. Iar acum puțin după începerea anului 2023, luând în calcul și recesiunea ce se tot anunță, încercăm să aflăm cum va arăta acest an și ce schimbări ne va aduce.

Analizăm și dezbatem trendurile emergente care vor dicta direcția anului alături de  Robert Nicolae Feraru (Managing Partner @Kooperativa 2.0), Roxana Niță (Executive Creative Director @DDB România), Simona Fenichiu (Founder & Digital Marketing Manager @Bridgital – Online Marketing) și Nicoleta Deliu (Head of Communication @BCR).

„Seara YP dedicată trendurilor este un eveniment YP ce stârnește interesul și aduce în prim-plan foarte multe insight-uri valoroase atât din perspectiva clientului, cât și a agenției. Vă invităm la Seara YP: Navigating a recession in the digital age 2023 pentru a afla de la speakerii invitați cum se conturează pentru ei acest an, ce consideră că e încă relevant din trendurile anilor trecuți dar și ce învățături au extras și vor pune în practică în perioada următoare. Vom privi trendurile și schimbările anului 2023 prin perspectiva a două elemente importante: recesiunea și rolul online-ului în cadrul unei crize financiare.”, a declarat Sabrina Vlăsceanu, Președinte IAA Young Professionals România.

Vom analiza alături de speakerii serii cum i-a influențat anul 2022 în alegerile pe care le-au făcut și cum plănuiesc să-și adapteze strategiile la 2023. Tema serii este centrată asupra modului în care echipele de MarCom navighează recesiunea în era digitalului și rolul pe care spațiul online îl joacă în cadrul unei crize financiare. Înscrierile se fac gratuit. Locurile sunt limitate și se ocupă în ordinea înscrierilor. 

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarCom, cu scopul de a încuraja dezbaterile, împărtășirea de informații de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.

IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reunește tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 4000 de membri din  33 de țări: Australia, Austria, Bahrain, Bangladesh, China, Coreea de Sud, Danemarca, Egipt, Elveția, Emiratele Arabe Unite, Ghana, Hong Kong SAR (China), India, Iran, Italia, Japonia, Kuweit, Liban, Macau SAR (China), Malaysia, Nepal, Nigeria, Pakistan, Polonia, România, Regatul Țărilor de Jos, Rusia, Serbia, Sri Lanka, SUA, Taipeiul Chinez (Taiwan), Ungaria, U.K.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative) și Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

IAA YP România este câștigătoarea IAA YP Chapter Excellence Compass Award în 2016, 2018 și 2020, find desemnată cea mai activă și creativă filială YP din lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related