Articole care fac referire la Livia Fericean
Raiffeisen Bank prezintă prima generație de bankfluencers – un altfel de influenceri care vorbesc pe limba ta despre banking
Cardul Galben Care Face Bine de la Raiffeisen Bank – noul instrument financiar prin care faci o faptă bună în fiecare zi
“Fără tine, piața e pustie”, o declarație de dragoste lansată de factory by Raiffeisen Bank antreprenorilor români #madeinfactory
3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
Samsung lansează noi experiențe în realitate augmentată: „Selfie cu elfii”, prima carte de poezii augmentate pentru copii
Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
[CSR în 2019] Livia Fericean (Samsung România): Managementul sustenabilității are ca scop crearea unor valori integrate, nu doar economice





















