Help Autism și Mercury360 au prezentat DARURILE NECESARE de Ziua Internațională a Autismului

Help Autism și Mercury360 au prezentat DARURILE NECESARE de Ziua Internațională a Autismului

Asociația Help Autism, alături de organizațiile din rețeaua organizațiilor în autism RO TSA și Federația pentru Drepturi şi Resurse pentru Persoanele cu Tulburări din Spectrul Autist, continuă tradiția și contribuie și anul acesta, printr-un efort de amploare, la creșterea gradului de cunoaștere și acceptare a nevoilor celor 30.000 de români cu minți neurodiverse, cu ocazia zilei de 2 aprilie, Ziua Internațională de Conștientizare a Autismului.

Campania "UN DAR NECESAR", semnată de Mercury360, a prezentat publicului larg 4 instrumente prin care își pot manifesta empatia, cu mesajul că 'Atenția, înțelegerea, susținerea și acceptarea sunt cele mai de preț daruri'. Fiecare instrument a primit numele emoției pe care o transmitea. Astfel, ATENȚIA, primul dar necesar, se putea oferi printr-o acțiune de comunicare a Zilei Autismului: iluminarea clădirilor sau a site-urilor în albastru, utilizarea însemnelor de social media dedicate campaniei sau a background-urilor de Teams/Zoom. ÎNȚELEGEREA este darul care poate fi oferit tot timpul anului, prin lectură sau prin dăruirea mai departe a cărților din colecția AHA Books, care deschid mintea și inima. ACCEPTAREA poate fi oferită oricând, prin solicitarea kit-ului gratuit pe care Help Autism îl pune la dispoziție grădinițelor și școlilor care vor să-i învețe pe cei mici despre acceptarea celor diferiți de ei. SUSȚINEREA poate fi oferită sub formă de donație, implicare personală pentru oricare organizație sau prin achiziția oricărui articol de pe helpautism.ro/shop.

 

"De cele mai multe ori, darurile la care visează oamenii sunt de natură materială. Însă persoanele neurodiverse nu au mereu „privilegiul” de a-și dori, de a avea nevoie de astfel de cadouri. Ele au nevoie de mai mult: de natura noastră umană, empatică, pe care să o arătăm prin acceptare, susținere, atenție și înțelegere. Toate aceste daruri au rolul de a le îmbunătăți calitatea vieții și viitorul, de a-i ajuta să se integreze, să se simtă iubiți și primiți într-o societate care știe mult prea puțin despre ei și mințile lor aparte.", a declarat Mona Casangiu, Copywriter, Mercury360.

 

"Anul acesta ne-am dorit să facem un pas mai departe, să trecem dincolo de conștientizare, invitând publicul să descopere cum ar trebui să se raporteze tot timpul la cei cu minți aparte și ce pot face concret în această privință. De aceea, ne-am gândit că e esențial să prezentăm care sunt instrumentele pe care românii le pot folosi pentru a se asigura că darul pe care vor să-l ofere va fi primit. Aș vrea să le mulțumesc tuturor instituțiilor și tuturor persoanelor implicate în răspândirea mesajului nostru. Pentru cei de care avem grijă, "împreună" este singura cale de a merge înainte.", a declarat Raluca Bogdan, Coordonator comunicare și cultură organizațională, Asociația Help Autism.

 

Mulțumim pentru DARURILE NECESARE OFERITE:

I. ATENȚIE:

  • 14 clădiri simbol iluminate, printre care clădirea Guvernului României.
  • Site-urile Ministerului Muncii și al Ministerului Sănătății au fost iluminate, alături de alte peste 20 de spații virtuale ale companiiilor și trusturilor media.
  • Peste 300 de senatori, deputați și instituții guvernamentale, alături de Administrația Prezidențială, au primit memoriul prin care au fost semnalate problemele care au afectat peste 10 ani problematica autismului în România. Atenția acordată prin întâlnirile propuse și dezbaterile organizate în luna aprilie deschid un dialog cu autoritățile ce promite că duce spre soluții concrete.

  • 16 mari artiști ai scenelor naționale și internaționale au ales să își folosească vocea pentru a dărui atenție minților diverse, invitând publicul să se bucure de o serie de întâlniri virtuale sub genericul Dialogurile sufletului. Alice Năstase Buciuta în dialog cu…”
  • 4 vedete au transmis mesaje de susținere: Marius Manole, Monica Anghel, Luminița Anghel, Cristian Samfira.

 

 

  • Peste 1400 de români au preluat rama 'Un dar necesar' și au transmis mesajul pe paginile lor de Facebook.
  • 000 de români au văzut mesajul pe site-urile iluminate.

II. ÎNȚELEGERE: s-au achiziționat peste 60 de cărți AHA Books, printre care s-a enumerat și al 5-lea titlu - 'Gândesc în imagini' - recent lansat, într-un webinar exclusiv pentru publicul român, susținut de autoarea Temple Grandin. O companie a achiziționat 100 de cărți pentru angajați și în librăriile Cărturești cititorii au putut găsi cărțile AHA Books pe un raft dedicat.

Oferă cel mai de preț dar – ÎNȚELEGEREA Citește și descoperă frumusețea minților diverse. Descoperă colecția AHA Books...

Posted by Help Autism on Wednesday, 14 April 2021

  

III. ACCEPTARE: 26 de grădinițe s-au implicat în campanie pentru a susține o oră de lectură pentru acceptarea minților diverse.

 

IV. SUSȚINERE: Timpuri Noi Square a preluat mesajul în recepțiile clădirilor lor pe toată durata lunii aprilie, ARBOmedia a susținut campania cu expunere media, Adobe România a organizat un workshop despre autism, Asociația pentru Muzică, Artă și Cultură a fost partenerul campaniei și a organizat Dialogurile Sufletului alături de Centrul InfoEuropa din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, Kaufland România și Radio România Muzical, Tema Energy șiArt au transmis mesajul de atenție mai departe publicului lor.

În România, 1 din 54 de copii este diagnosticat cu o tulburare de spectru autist, conform raportului CDC 2020. Nevoile celor 30 000 de persoane cu autism care trăiesc în România sunt acoperite aproape în exclusivitate de familia lor și de asociațiile non-profit. În fiecare an, 1000 de copii se diagnostichează cu autism în România. Tulburarea de spectru autist este cea mai răspândită tulburare a copilăriei.

Echipa care a lucrat la campanie:

Help Autism: Raluca Bogdan (Coordonator comunicare și cultură organizațională), Diana Benchea (Coordonator campanii digital), Daniela Bololoi (Președinte Asociație)
Mercury360: Liviu Țurcanu (Creative Director), Mona Casangiu (Copywriter), Sebastian Guraliuc (Art Director), Mihaela Bourceanu (Client Service Director), Raluca Blană (Account Director), Loredana Poede (Sr. Account Executive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related