[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti

[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti

De la ”un job ușor și cool” sau ”cei care stau pe Facebook” la ”Cambridge Analytica”, oamenii din social media sunt puși în multe și diverse categorii. Ce ar trebui sa inteleaga lumea e ca traim in epoca algoritmilor, iar oamenii de Social Media sunt niste jongleri care au inteles cererea si vin cu oferta, explică Loredana Andrei, Digital Strategic Planner Ogilvy Romania. 

O schimbare in bine as zice ca e atentia pe care brandurile o aloca acum canalelor de Social Media. Daca pana acum ele erau strict o componenta in comunicarea in digital, acum au trecut pe locul al doilea, dupa TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related