Articole care fac referire la Madalina Moraru
Laura Vingan: Agențiile se luptă cu o reputație în declin a publicității, iar acest lucru se face resimțit peste tot în Europa
[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta
Mădălina Moraru: Nu există niciodată suficientă adaptare la piața muncii, nevoile absolvenților trebuie anticipate
[Pași repezi spre industrie] Vlad Cămănaru: Nu știu ce să spun despre felul în care oamenii vin și pleacă dintr-o agenție în alta
[Pași repezi spre industrie] Bogdan Ioniță: Interviurile sunt fix ca datingul - e important ca tu și agenția să fiți compatibili ca viziune și vibe
[Pași repezi spre industrie] Raluca Enache: Procesul de angajare este atât de ușor/dificil precum fiecare îl face să fie
Debut cu entuziasm pentru MentorIAA: peste 70 de studenți din facultățile de Marketing și Comunicare ghidați de profesioniști seniori din domeniu
S-a lansat AcademIAA - primul program transversal de parteneriat între mediul de afaceri din MarCom și mediul universitar
De la catedră la jurizarea Effie. Mădălina Moraru (FJSC): Implicarea mediului academic în jurizare înseamnă diminuarea distanţei dintre viitorii și actualii publicitari


![[Comunicare ca la carte] Adrian Preda, studenții și un cal nebun](https://media.iqads.ro/2022/01/cover-19-cover-410.jpg)



![[Profi de advertising] Madalina Moraru: Ca profesor "de publicitate", ori ai succes, ori te prabuṣeṣti in prafuiala clasica. Nu prea exista optiuni intermediare](https://media.iqads.ro/2015/10/dsc-0102-cover-410.jpg)












