"Buffering Society", campanie de studente câștigătoare

"Buffering Society", campanie de studente câștigătoare

Când ne ajung din urmă îndoielile legate de industrie, e bine să ne întoarcem la începuturi, adică la lucrurile cele mai simple. Back to basics, cum ar spune francezul. De exemplu, cum își mai încep copiii carierele în publicitate, în vremurile astea agitate? Luăm cazul fericit al unor studente la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, care spun că publicitatea este pofta ce-o poftesc. 

Ana Stan, Sabina Șerban, Iulia Boloca și Ioana Teodoroiu au participat la ediția din acest an a concursului de advertising AdVenture, organizat de către European Institute for Commercial Communications Education. Lume multă, lume bună, iar ale noastre au sfârșit concursul în top. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related