
Articole care fac referire la SensiBlu


Conferința All Things Facebook & Instagram - află toate noutățile din SoMe Marketing, direct de la experți Meta

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte

Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

BETANO invită utilizatorii să descopere universurile tematice ale cazinoului online, într-o campanie semnată de agenția OXYGEN

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Remmunity, crema revoluționară 3-în-1, combină beneficiile a trei produse într-unul singur: dezinfectant de mâini, cremă hidratantă și mănușă protectoare

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Mihai Grecea, regizor si supravietuitor Colectiv: Vom reveni la creativitatea genuina. Toata civilizatia umana e creata in jurul povestilor

Campania „Luminițe pentru viață”, semnată de Oxygen, a strâns 30.000 de teste de sarcină pentru femeile din mediile defavorizate
![[fresh x design] Suzana Vasilescu (NN Cosmetics): Obiectivul principal de dezvoltare pentru 2019 este sa ajungem pe piata din America](https://media.iqads.ro/2019/01/suzana-vasilescu1-cover-410.jpg)
[fresh x design] Suzana Vasilescu (NN Cosmetics): Obiectivul principal de dezvoltare pentru 2019 este sa ajungem pe piata din America

#FreeYourHair, #FreeYourMind – un manifesto de exprimare liberă marca Batiste și Emil Rengle, semnat de agenția Oxygen

Copy-ul și art-ul anului FIBRA #2: ”Tre' sa pui pe masa cel putin 20 de idei bune ca s-o faci pe a 21-a”
![[CSR-ul lui 2017] Cristina Horia, Fundația Sensiblu: Asistăm în continuare la un decalaj între modul în care a fost integrat și operaționalizat conceptul în companiile românești și filialele din România ale multinaționalelor](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-sensiblu-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Cristina Horia, Fundația Sensiblu: Asistăm în continuare la un decalaj între modul în care a fost integrat și operaționalizat conceptul în companiile românești și filialele din România ale multinaționalelor

Publicitatea in prime time la Antena 3 si Romania TV in crestere. Printre clientii reveniti saptamana trecuta: Dedeman, Johnson&Johnson si Vodafone

Ghidati de tema ”Ahead of Time”, 17 oratori si artisti vor impartasi idei inovatoare pe scena Salii Radio la TEDxBucharest
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna septembrie 2016. Kaufland Romania, pe primul loc](https://media.iqads.ro/2016/10/jhjhmmm-cover-410.jpg)