Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi

Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi

Kaufland și v8 au creat #KauflandDanceTalk, un TikTok challenge cu milioane de vizualizări, care ascunde un mesaj de recrutare dedicat celor care nu aud sau au deficiențe de auz. 

Campania a fost lansată din dorința de a sublinia nevoia persoanelor cu dizabilități de a fi tratate ca oricare alt candidat/angajat, fără să se lovească de prejudecăți. #KauflandDanceTalk este campania de recrutare care vorbește pe limba lor.

@kauflandromania Put your dancing shoes on! ?? Recreează dansul din acest video pe TikTok, postează-l cu #KauflandDanceTalk și dă tag @KauflandRomania și poți câștiga o pereche de sneakers personalizați de @GRAURE sau kituri de filmări pentru TikTok. Coregrafie: @Arkadie Muzica: Alexandru Suciu Campanie desfășurată în perioada 1 - 31 august 2023. #Kaufland #kauflanddancetalk #KauflandRomania ♬ sunet original - Kaufland România

 

„Într-o societate complexă, este important să îmbrățișăm diversitatea sub toate formele ei. Iar la Kaufland, diversitatea și incluziunea nu sunt subiecte trecătoare. Promovăm constant o cultură organizațională bazată pe diversitate, transparență și colaborare și implementăm proiecte dedicate persoanelor cu dizabilități. Acesta a fost și scopul proiectului Kaufland Dance Talk - să fim mai aproape de persoanele cu deficiențe de auz într-un mod autentic și cât mai distractiv. Și, desigur, să le invităm să ni se alăture, pentru că avem deschise peste 500 de posturi dedicate pentru noi colegi care vor să ne completeze echipa”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

Prima fază a campaniei a constat într-un dans, în care a fost integrat natural un mesaj ascuns. Acesta a fost creat cu ajutorul unui coregraf și a unor interpreți în limbajul semnelor, iar pentru ca mesajul campaniei să ajungă la cât mai mulți oameni care l-ar putea înțelege, a fost transformat într-o provocare - dansatorii amatori erau încurajați să recreeze mișcările pe TikTok și să câștige astfel premii.

4 cunoscuți influenceri de pe TikTok, Ana Gum, Emmy, Andrei Angelescu și Andrei Ikim, au dansat și au promovat în comunitățile lor provocarea, fără a da detalii despre campania de recrutare, în ideea ca și alți TikTok-eri să danseze și să dea mesajul mai departe:

@kauflandromania @ᗩᑎᗩGᑌᗰ îți arată cum faci coregrafia #KauflandDanceTalk pentru a câștiga super premii: sneakers personalizați de Graure sau kituri de filmări pe TikTok! Înregistrează-te dansând pe canalul tău, folosește #KauflandDanceTalk și dă-ne tag @kauflandromania ca să te vedem! Coregrafie: @Arkadie Muzica: Alexandru Suciu Campanie desfășurată în perioada 1 - 31 august 2023 #Kaufland #KauflandRomania ♬ sunet original - Kaufland România

La finalul campaniei, mesajul a fost tradus pentru toți cei care l-au văzut, dansat sau dat mai departe prietenilor:

@kauflandromania Am ascuns în #KauflandDanceTalk un anunț de recrutare dedicat surzilor sau celor cu deficiențe de auz. Dacă știi pe cineva care își caută job, spune-i să intre pe cariere.kaufland.ro/diversitate/kaufland-dance-talk.html și să aplice. Prin programul Kaufland ACCES, angajăm constant oameni cu cerințe și evoluții speciale, iar acest proiect este dedicat lor. #KauflandAcces #AngajatorDeTop #Kaufland #AnuntJob Coregrafie: @arkadie69 ♬ original sound - Kaufland România

 

Stă în puterea marilor companii să ajute persoanele cu dizabilități să se integreze în societate și să aibă acces la un loc de muncă adecvat care le asigură respect și siguranță. Ne bucurăm să vedem cum campania Kaufland Dance Talk a avut un succes răsunător pe TikTok și sute de oameni au dansat și au dat mai departe mesajul nostru de recrutare pentru oamenii surzi. Chiar dacă prea puțini se gândesc la asta, TikTok este o platformă pe care o folosesc frecvent și persoanele cu deficiențe de auz și tocmai din dorința de a dovedi că brand-ul Kaufland este un angajator care pune incluziunea pe primul loc, am dat startul acestei campanii de recrutare acolo unde nimeni nu se aștepta, pe TikTok", a menționat Adina Stănescu, Director de Creație v8.

Prin programul Kaufland ACCES, dedicat oamenilor cu dizabilități, orice persoană poate fi parte din echipa Kaufland, în toate locațiile Kaufland regăsindu-se cel puțin un angajat cu dizabilități.

 

Credits:

Echipa V8
Adina Stănescu – Creative Director
Anca Masek – Group Creative Director
Sandra Cristu – Group Creative Director
Rareș Boghiu – Art Director
Camelia Cucu – Head of Digital Strategy
Alexandra Coancă – Account Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Andrei Dragu – Chief Operations Officer
Ionuț Andrei – GM & Strategy Director

Echipa Kaufland
Estera Anghelescu - Recruiting & Employer Branding Director
Karla Riskovics - Employer Branding Coordinator
Alexandra Munteanu - Employer Branding Specialist
Silviu Buidan - Head of Digital Marketing
Răzvan Moței - Social & Online Marketing Specialist

Echipa Arsenic Production
Tiberiu Arsene - Director of Photography, Photographer, Producer
Sorana Cocheci – Production Manager

Echipa Linotip
Arcadie Rusu - Coregrafie
Alexandru Suciu - Muzica

Cu susținerea
Lavinia Chițu, Bogdan Anicescu, Elisabeta Paraschiv - Interpreți în limbajul semnelor

Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”.  Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related