7 premii si mentiuni la CSR Awards 2016 pentru campanii implementate de Golin

7 premii si mentiuni la CSR Awards 2016 pentru campanii implementate de Golin

Campaniile de CSR desfasurate de Golin pentru AFI Palace Cotroceni, KFC, Lidl Romania, Orange Romania si Transavia au obtinut 7 premii si mentiuni la Romanian CSR Awards 2016. 

 

"Proiectele de CSR ocupa un loc important in strategia pe termen lung a clientilor nostri. Si, mai mult, ne bucuram cand observam campanii ajunse la a doua sau a treia editie, pentru ca ne confirma angajamentul clientilor cu privire la implicarea lor in comunitate. Rolul nostru in aceste proiecte de responsabilitate sociala merge de la dezvoltarea de concept pana la implementarea la nivel national a acestora, adesea complexe, cu scopul de a le face cat mai relevante si vizibile", a declarat Monica Botez (Managing Partner Golin).

 

Astfel, campania Orange „Oferta de nota 10” a ocupat locul 1 la sectiunea Cause Related Marketing. Prin acest proiect, compania a lansat clientilor sai invitatia de a sprijini 40 de elevi olimpici care au participat la Olimpiada Nationala de matematica in 2015, prin activarea unor optiuni dedicate Orange PrePay.

In urma proiectului, 100.000 de euro au fost donati elevilor pentru a continua performanta. La aceeasi categorie, campania KFC „Bucket de Bine” a obtinut locul 3 pentru modul in care a incurajat consumatorii sa doneze 1 RON catre SOS Satele Copiilor pentru fiecare bucket vandut, asigurand astfel bugetul necesar pentru familia care traia in Casa SOS adoptata de companie.

Un alt proiect premiat de juriul CSR Awards a fost „Saptamana Voluntariatului Orange”, care s-a clasat pe locul 3 la categoria Inovare digitala in CSR. In acest caz, campania si-a propus sa reduca barierele de timp si distanta, oferind elevilor din cinci orase din Romania, in premiera, experienta unui tur virtual educativ la Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”.

De asemenea, proiectul „Parinti la scoala” al Orange Romania a obtinut locul 3 la sectiunea Campanii CSR in social media. Initiativa din 2015 a urmarit sa ofere o platforma de educatie digitala pentru seniori, pentru a-i ajuta sa fie in pas cu noile tehnologii.

Prin intermediul proiectului, participantii au putut ajunge la un nivel mediu de competente digitale, astfel incat sa poata folosi in mod curent aplicatii, tablete si smartphone-uri.

La aceeasi categorie, Transavia a fost distinsa cu o mentiune pentru campania dezvoltata de Golin „Gatesc pentru o carte”, care a pornit ca o initiativa de sprijinire a accesului la educatie in zonele defavorizate.

Prin intermediul acestui proiect, in mai putin de 2 saptamani, au fost stranse peste 600 de retete, care au fost transformate in carti pentru biblioteca din satul Ponorel, Muntii Apuseni.

In ceea ce priveste categoria Sanatate, campania Lidl Romania „Doneaza pentru cei care Salveaza” a fost premiata cu o mentiune. Proiectul a avut ca scop donarea catre SMURD a cinci motociclete de interventie urbana.

In acelasi timp, „Transformam energia in Arta”, campanie realizata pentru AFI Palace Cotroceni, a obtinut mentiune la categoria Mediu. In cadrul proiectului, deseurile electrice si electronice colectate de la vizitatorii mall-ului au fost transformate in instalatii de arta supradimensionate de catre studenti de la Universitatea Nationala de Arte Bucuresti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related