Radu Jude: De ce sa ai copywriteri capabili, cind citiva papitoi imbracati misto pot sa scrie ceva pe hirtie intr-o limba romana aproximativa?

Radu Jude: De ce sa ai copywriteri capabili, cind citiva papitoi imbracati misto pot sa scrie ceva pe hirtie intr-o limba romana aproximativa?

Regizorul continua seria intrebarilor, intr-un interviu pentru IQads, cu multe alte "de ce" -uri, de aceeasi natura: De ce sa ai reclame inteligente sau regizori talentati? Are si raspunsul: pentru ca, in Romania, merge si fara ei.

Radu Jude este regizorul scurtmetrajelor "Lampa cu caciula", "Alexandra", "O umbra de nor", a filmelor "Cea mai fericita fata din lume" si "Toata lumea din familia noastra", dar si a 150 de reclame. A refuzat doar spoturile "excesiv de stupide".

Acum lucreaza la "Aferim!", un film istoric, care a obtinut si fonduri de la Uniunea Europeana. Despre el, dar si despre prima sa reclama, ce ii leaga pe regizorii "noului val romanesc" si cum a evoluat publicitatea din Romania, vorbeste in textul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related