Articole care fac referire la Strategul si juniorii
[Strategul si juniorii] Dimitris Tsoutsos (McCann Worldgroup Romania): De obicei, oamenii veniti din afara industriei aduc valoare in agentie
[Strategul si juniorii] Ana-Maria Olaru (Ogilvy Romania): Pentru un junior din strategie, nu backgroundul e cel mai important
[Strategul si juniorii] Bogdana Butnar (Poke Londra): Politica mea a fost mereu sa nu preiau juniori. Sunt un Head of Strategy egoist, imi place ce fac si vreau sa fac strategie, nu doar sa o predau
[Strategul si juniorii] Ileana Serban Parau (GMP Advertising): Dificultatea de a „intra in strategie” s-ar putea sa fie o problema strict cantitativa. Nu cred ca e greu sa intri, mai degraba e greu sa ramai
[Strategul si juniorii] Stefan Chiritescu (Cohn&Jansen JWT): Unii nu invata niciodata, de-asta avem o piata mica de strategie
[Strategul si juniorii] Corina Anghel (Propaganda) si multele ore din Gara de Nord, “hartuind” cu un milion de intrebari bietii oameni care asteptau trenurile
[Strategul si juniorii] Raluca Gonzalez (Centrade Cheil): E greu sa atingi un ROI onorabil cu un junior pe strategie
[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament
[Strategul si juniorii] Bianca Manescu (Publicis Romania): Experienta m-a invatat ca absenta unui background in publicitate este o oportunitate, de cele mai multe ori


![[Strategul si juniorii] Alecsandra Roman (FCB): De la juniori poti invata multe lucruri daca se intampla sa pierzi contactul cu realitatea](https://media.iqads.ro/2017/07/poza-21-cover-410.jpg)
![[Strategul si juniorii] Alina Buzatu (Friends\TBWA): Strategia presupune lucruri atat de simple, incat ne speriem de ea si simtim nevoia sa compensam prin cuvinte pompoase](https://media.iqads.ro/2017/07/poza-alina-b-cover-410.jpg)









