[Strategul si juniorii] Stefan Chiritescu (Cohn&Jansen JWT): Unii nu invata niciodata, de-asta avem o piata mica de strategie

[Strategul si juniorii] Stefan Chiritescu (Cohn&Jansen JWT): Unii nu invata niciodata, de-asta avem o piata mica de strategie

Trebuie, in primul rand, sa-ti pese. E un sfat care poate fi dat cu bataie mai lunga - in viata, in cariera, in dragoste, dar Stefan Chiritescu, Planner la Cohn&Jansen JWT, il pune la bataie cu privire la juniori. In strategie, sa iei un junior inseamna sa iti pese. Pentru ca greselile si slabiciunile tale se pot transfera foarte usor la el/ea, si atunci, trebuie sa ai grija cum sunt folosite aceste experiente in beneficiului "elevului".

Pe de alta parte, "unii nu invata niciodata", ceea ce duce la o piata a openingurilor in strategie destul de restransa. Nu a fost cazul Alecsandrei Roman, la a carei dezvoltare a pus umarul si Stefan. In general, cel mai dificil lucru de facut in strategie, contrar multor opinii, este sa fii modest.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related