Rezultate cautare
Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar
Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România
PROPAGANDA își consolidează parteneriatul cu iCredit și lansează o nouă platformă creativă pentru 2024
Murfatlar Vinul lansează platforma de comunicare "Jumătate vin, jumătate viață", o campanie semnată Propaganda
“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY
Sector7 HUB împrospătează comunicarea Cartofisserie cu o „Cartoserie” de content: Proaspeți Și Neliniștiți
Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER
Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart































