Sector7 HUB împrospătează comunicarea Cartofisserie cu o „Cartoserie” de content: Proaspeți Și Neliniștiți

Sector7 HUB împrospătează comunicarea Cartofisserie cu o „Cartoserie” de content: Proaspeți Și Neliniștiți

Parcursul parteneriatului între Sector7Hub și Cartofisserie a început cu lansarea primei campanii de imagine sub line-ul „Când alții sunt fresh, noi suntem proaspeți” urmată de o serie de activări punctuale cum ar fi „Cartofișorul” de 1 martie sau „Cartomobilul” de 1 aprilie și multe alte mici campanii tactice specifice categoriei QSR (Quick Service Restaurants).

După ce la începutul anului am stabilit Tone Of Voice-ul prietenos, dar jucăuș al brandului, am vrut să oferim fanilor noștri din mediul online un serial care să emane bucuria, prospețimea și ospitalitatea cu care ne primim și consumatorii în locații. 

“Pentru noi, care îi cunoaștem atât de bine, cartofii sunt niște făpturi bonome, simpatice și jucăușe. La fel sunt și oamenii noștri. Și la fel sunt și profesioniștii cu care am transpus bonomia și bucuria Cartofisseriei într-un serial de comedie unic pe piața românească.”, Brad Florescu, Consultant Strategie Brand Cartofisserie

Astfel s-a născut Proaspeți și Neliniștiți, un mini sitcom în care vedem cum se desfășoară viața de zi cu zi într-o locație Cartofisserie prin ochii unui nou angajat, Jimmy. Acesta se întâlnește la noul său job cu Miri, o șefă fermă, dar caldă și Conel și Pavel, doi „cartofisseri” care sunt pe cât de ciudați și trăsniți, pe atât de pricepuți și implicați.

„Cred că Sector7 Hub și Cartofisserie sunt aproape în „cuget și-n simțiri” pentru că avem aceeași preocupare pentru ce e uman, ce e firesc, chiar dacă lucrurile astea vin cu tot felul de stângăcii. Ne face o deosebită plăcere să lucrăm împreună pentru că au aceeași deschidere ca și noi la a lăsa lucrurile să se întâmple și la a descoperi pe parcurs frumusețea din ele. De altfel și filmările au avut o relaxare și un vibe foarte bun tocmai pentru că și noi, și clientul am avut chef de joacă", Raul Gheba, Creative Director.

În aceasta serie de mici sketchuri îi vom vedea pe cei 4 ba greșind, ba vor fi inventivi peste măsură. Ce e clar e că de fiecare dată se va lăsa cu umor și căldură, cum e de altfel și la Cartofisserie.

 

Credits:

ECHIPĂ AGENȚIE:
Raul Gheba - Creative Director
Mihai Berbec - Copywriter
Eduard Dan-Tudor - Art Director
Blanka Horvath - Project Manager
Raluca Babei - Head of Production
Roxana Andrei - Managing Partner
Alex Coteț - Creative Partner
Luiza Căruntu - Editor Trainee

ECHIPĂ PRODUCȚIE:
Șerban Racovițeanu - Director
Paul Tatcu - DoP
Alex Burlac - UPM

ECHIPĂ CLIENT:
Brad Florescu - Consultant Strategie Brand
Răzvan Stănuleț – General Manager
Maria Tudose – Marketing Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related