Imobiliare.ro și Sector7 HUB demarează Goana După Chirie - ediția București

Imobiliare.ro și Sector7 HUB demarează Goana După Chirie - ediția București

În fiecare septembrie discursul despre creșterea chiriilor în marile centre universitare e același. Vedem la știri aceleași reportaje despre cum cresc prețurile, despre cum „Începe Goana După Chirii”, cum apartamentele listate se dau ca pâinea caldă și că e foarte greu să găsești ceva ce ți se potrivește. Te gândești ca student sau tânăr profesionist cum să pui mâna pe cazarea pe care ți-o dorești și ți-o permiți. Tentația e să apelezi la metode „alternative” care de multe ori îți irosesc timpul prețios sau se dovedesc a fi uneori chiar țepe. În contextul acesta, Imobiliare.ro ne-a invitat să ne gândim la o campanie prin care să arătăm cum platforma lor este o sursă  diversă și sigură de anunțuri imobiliare pentru chirii și prin care, în același timp, să și informăm publicul despre potențialele capcane pe care le pot întâlni în căutarea unei chirii.

Soluția noastră creativă a fost Goana După Chirie, un mock reality show în care luăm această goană metaforică și o transformăm într-un concurs imobiliar, prezentat de nimeni altul decât Șerban Trâmbițașu, probabil cel mai popular și mai iubit agent imobiliar de pe TikTok.

“Am vrut să începem acest parteneriat cu imobiliare printr-o campanie în stilul Sector7Hub, în care încercăm să infuzăm fun în orice subiect, oricât de tehnic, și credem că am reușit să facem o serie de content care să te țină aproape prin poveste și glume, dar pe parcurs să-ți strecoare know-how despre ce trebuie să faci atunci când cauți o chirie.”, Raul Gheba, Creative Director Sector7 HUB.

Pe parcursul a patru episoade, două echipe, una de studenți și un cuplu de tineri freelanceri încearcă, eșuează și reușesc să navigheze apele tulburi ale pieței imobiliare de chirii din București, într-o serie de content care îmbină informația cu umorul. 

"Goana după Chirie e în top proiecte de suflet pe anul acesta. Nu știam mare lucru despre genul acesta de reality show-uri, așa că după un research temeinic am început să decupez, atât cât se poate decupa pentru un proiect de gen. Am pus mare preț pe casting și sunt foarte mulțumită de actori. Camera a fost din mână, am vrut să păstrez senzația de 'raw' spre nefericirea DOP-ului. Nu am căutat o estetică a frumosului, ci mai degrabă am căutat "să observăm" oameni fake tensionați de un cronometru și un trofeu inexistente.", Roxana Andrei, Regizor & Managing Partner Sector7 HUB.

Iar pentru ca cei din fața ecranelor să nu se simtă lăsați pe din afară în această provocare, am pregătit o Goana După Chirie ediție digitală, în care userii de pe TikTok sunt invitați să caute anunțuri ascunse folosindu-se de filtrele din platforma imobiliare.ro, anunțuri ce le pot aduce premii echivalente cu chiria pe o lună.

“Vorbim foarte mult de emoția pe care o aduce momentul în care devenim proprietari, dar niciodată despre emoția pe care o trăim sau am trăit-o când ne-am mutat în prima chirie.  Anul acesta, mai mult ca oricând, cererea atinge noi maxime, având în vedere presiunea care vine din piața vânzărilor unde numărul tranzacțiilor a scăzut. Astfel, mai puține apartamente sunt eliberate în piață, iar oferta scade, crescând presiunea pe prețuri. În acest context, mulți proprietari speculează fenomenul și mulți tineri cad victime din cauza lipsei de informații. Prin această campanie, ne adresăm în special celor din Generația Z, încercăm să vorbim pe limba lor și să folosim canalele de comunicare specifice lor. De aceea este o campanie exclusiv în mediul digital, cu accent în special pe TikTok și Youtube. Dorim să contribuim la conștientizarea problemelor care există în piață și să scoatem în față o serie de bune practici care pot fi utile în procesul de căutare a proprietății potrivite precum căutarea din timp, apelarea la surse de încredere, folosirea filtrelor, a unor instrumente precum calculator de preț etc.”, Daniel Crainic, Chief Marketing Officer Imobiliare.ro.

Campania se adresează în special Generației Z și se desfășoară în perioada 28 august - 30 septembrie. Episoadele sunt lansate săptămânal și pot fi urmărite pe canalul de YouTube@imobiliarero. 

 

Credits:

Echipa agentiei
Raul Gheba – Creative Director & Writer
Mihai Berbec - Copywriter
Eduard Dan -Tudor - Art Director
Blanka Horvath – Project Manager
Raluca Babei - Head of Production
Roxana Andrei – Managing Partner & Regizor
Luiza Caruntu - Editor
Alex Cotet - Creative Partner

Echipa casei de productie
UPM - Alex Burlac
DoP - Paul Tatcu

Echipa clientului
Daniel Crainic - Chief Marketing Officer
Alexandra Manolache - Social Media Manager
Lucian Husac - Art Director
Sebastian Roman - UX/UI

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related