[Start in industrie] Mihaela Ghiorghiu: Suntem o generație care a realizat rapid că, mai important decât poziția și salariul, sunt alți KPIs, precum aprecierea muncii, oportunitățile de învățare, echilibrul între viața profesională și personală

[Start in industrie] Mihaela Ghiorghiu: Suntem o generație care a realizat rapid că, mai important decât poziția și salariul, sunt alți KPIs, precum aprecierea muncii, oportunitățile de învățare, echilibrul între viața profesională și personală

Inițial, Mihaela Ghiorghiu, PR Specialist Conan PR, a vrut să facă Facultatea de Jurnalism, dar viața a dus-o înspre cea de Comunicare și Relații Publice. Așa s-a strecurat pasiunea pentru PR: cu primele cursuri teoretice și, apoi, cu întâlnirea primelor experimente practice de la PR Arena. Mihaela compară baza teoretică din facultate cu o versiune beta a unei aplicații, pe care o îmbunătățești prin actualizări în momentul în care începi să o utilizezi.

Toate experiențele sunt necesare pentru a învăța în industria creativă, așa că a început cu voluntariat și practică și apoi a urmat perioada căutărilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Gandim strategic si executam creativ. Asta facem noi la Minio Studio. Suntem o agentie lansata in 2016 si care, dupa doar 3 ani, a ajuns sa ocupe locul 28 in Forbes Ad Agencies List. Oferim mai mult decat campanii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related