Orange: o noua viziune

Interviu cu Thierry Millet (Director Comercial, Orange Romania), Daniel Raicea (Client Service Director & Head of Strategy Publicis) si Doina Matei (Communication Manager, Orange Romania)

Orange comunica o noua viziune de brand, prin campania "Together we can do more". Lansata in Marea Britanie acum doua luni, cu semnatura Fallon, London, campania e menita sa ne aduca aminte de toti oamenii care au contribuit la evolutia noastra. A venit randul Orange Romania sa transmita mesajul emotional publicului. Adapatarea a fost realizata de Publicis Romania. Pentru a afla incotro se indreapta Orange, am vorbit cu Thierry Millet, Director Comercial Orange Romania, pentru viziunea de ansamblu, cu Daniel Raicea, Client Service Director & Head of Strategy Publicis, pentru detalii de executie si cu Doina Matei, Communication Manager Orange Romania, pentru informatii mai precise despre planurile de viitor ale Orange Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Denisa Albu
acum 15 ani
"Chitoii" Orange erau delicios de amuzanti, imi placea tare mult de ei si mi se pareau ingenioase episoadele in care erau implicati. Povestea lor a prins foarte bine la public. Sunt curioasa cine a conceput cele 2 personaje :)

Imi place si noua campanie, cred ca de asemenea se muleaza pe inclinatiile publicului spre romantism, visare, incredere, speranta etc. Ii felicit pe Orange si pe Publcis pentru viziune si pentru reclamele frumoase.

Ioana Gligor
acum 15 ani
numai a om de comunicare nu seamana doamna Matei..."Practic serviciile care se dezvolta si care sunt toate inspirate de ideea asta a brandului, sunt toata in directia asta de convergenta, de accesibilitate, de oferire a tuturor mijloacelor de care un om are nevoie pentru a comunica."

Practic, asta este interviul despre nimic, asa cum facuse si Seinfeld la vremea lui :))

Suzana Chiriac
acum 15 ani
sunt produsi de o companie externa, suedeza cred

si mie imi placeau, dar, ca orice companie multinationala, si ei trebuie sa tina cont de ce se impune, mai ales cand vine vorba despre o campanie "globala" a Orange, nu erau romanii sa zica altceva decat patria-mama a organizatiei, ce sa ii faci...

burebista dacu
acum 15 ani
din cauza lor, mesajul trecea nebagat in seama...


Branded


Related