Mai mult zvac, mai multa copilarie

Prigat e un suc bun pentru parinti si copii: el ii ajuta pe cei dintai sa ii invete pe cei din urma ca fructele sunt bune. Sunt bune pentru ca ne dau energie. Se intampla de ani buni, de cind Prigat a gasit acest fagas de comunicare, exprimat de sloganul "Mai mult fruct, mai multa energie" si ilustrat de seria de spoturi hazlii-hiperbolice.

Unii parinti mai indaratnici se incapataneaza sa ii aprovizioneze pe copii cu sursa nemijlocita de energie, anume cu fructe pure si simple. Prigat e altceva: e "mai mult fruct". Si, tocmai de aceea, "mai multa energie"! O demonstreaza documentul filmat cu o camera tremuranda de amator in care o pisica, dupa ce s-a adapat cu Prigat, face salturi acrobatice prin apartament. Cum poti pune la indoiala acest spectaculos spot? Da-i unei pisici reale sa bea Prigat: mai degraba o trimiti la cumparaturi (ocazie cu care poti verifica daca intr-adevar cumpara Whiskas)! Nastrusnicia felinei tinea insa loc de orice argumentatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related