Leo Burnett Romania - agentia cu cele mai multe lucrari finaliste la Golden Drum 2004

Leo Burnett Romania este agentia care intra in ultima zi a festivalului International al Noii Europe de la Portoroz cu cele mai multe lucari finaliste.

Ieri seara, la anuntarea finalistilor Golden Drum 2004, din cele 23 de lucrari finaliste apartinand Romaniei, Leo Burnett Romania intra pe lista scurta a festivalului cu un numar de 15 lucrari, restul apartinand, dupa cum urmeaza: McCann (3), NextCap (2), Graffiti BBDO (1), Mercury Promotions (1), Tempo Advertising (1).

Lucrarile finaliste ale Leo Burnett Romania sunt urmatoarele:
La sectiunea TV, categoria mass-media - "Balansoarul", brand/client Academia Catavencu
"Volanul", brand/ client Antena 1
La sectiunea Print, categoria produse alimentare - "Papagalul", "Pisica", brand Eukanuba/client Innovet
Categoria nealcoolice -"Barca", "Bicicleta", brand Prigat Activ/client QAB
Categoria diverisment - "Cainele", brand/client Muzeul Antipa
La sectiunea radio, dintr-un numar total de 4 finaliste, Leo Burnett Romania intra pe lista scurta cu spotul radio " Elefantul" - client/brand Muzeul Antipa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related