Peter Jansen: "Taxa de pitch nu este despre bani"

Taxa de pitch (n.r. 4000 RON) nu este despre bani. Este o metoda prin care vrem sa constientizam clientii ca un pitch cu mai mult de 5 agentii nu este eficient, nici pentru ei, nici pentru agentie. Bineinteles implementarea acestei taxe de pitch nu este usoara. Agentiile nu vor sa riste sa fie excluse si clientii nu vor sa fie limitati. Eu vorbesc personal cu clientii care nu au respectat protocolul si reactiile de pana acum sunt pozitive!

Nu pot sa spun cu cine am vorbit deja, asta e confidential. Exista mai multe tari cu taxe de pitch, de exemplu Franta si Italia. Prefer sa lucrez "behind the scenes" fara scandal si sa functioneze! Ce scriu bloggerii nu ma intereseaza prea mult, vreau rezultate.

Reactiile de tip "nu functioneaza" sau "nu am incredere ca toate lumea o sa joace corect" nu sunt bune la nimic si, parerea mea, sunt mai mult o scuza pentru inertie. Si bineinteles ca acest proces o sa dureze, dar deja are un efect pozitiv. Nu am mai auzit de pitchuri unde au fost invitate mai mult de 5 agentii dupa brief.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related