Peter Jansen: Clientii se vor gandi de doua ori inainte sa invite 10 agentii in pitch

Interviu cu Peter Jansen (Presedinte UAPR & presedinte Cohn&Jansen| Ashley&Holmes)

Dupa editorialul Ralucai Feher si dupa ce multi publicitari si-au spus of-ul pe bloguri despre modalitatile lipsite de fair-play folosite in pitch-uri, l-am invitat pe Peter Jansen, Presedintele UAPR, sa ne spuna ce sorti de izbanda au guideline-urile de organizare a pitch-urilor, introduse in Romania la inceputul lunii mai. Peter ne-a dezvaluit ca, desi nu au caracter de regula (deci cei care le incalca nu pot fi penalizati), guideline-urile functioneaza mai mult ca un mijloc de educare a clientilor si agentiilor, UAPR avand in plan semnarea unui protocol prin care membrii sai sa adere la respectarea acestor guideline-uri. Tot in acest protocol se va inainta si propunerea de instaurare a controversatei taxe de pitch. Gasiti in discutia de mai jos si alte demersuri prin care Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania incearca sa puna ordine in desfasurarea pitch-urilor de pe piata romaneasca de publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related